Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Emre Kaan ALPTEKİN, görkem, serhat, mehmet, nusret ibrahim TEŞEKKÜRLER..

Konu, 'Sohbet' kısmında - 48 - tarafından paylaşıldı.

  1. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    bugün ankaraya gittim ve emrenin yanına gittim...
    araç geldi emre tek tek ilgilendi boyası ile motoru ile turbosu ile..her yere baktırdı...
    ve aracı bana satan arkadaş da emreye araba alacağım zaman sana getireceğim dedi...

    ve özellikle benimle ilgilendi sohbet ettik fikir aldım konuştum...

    tekrar çok teşekkür ederim....
     
  2. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    seatclubworld tam bi aileyiz :)
     
  3. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    görkem, serhat, mehmet, nusret ibrahim teşkkürler

    ve almadan önce..çokça telefon görüşmesi yaptım face üzerinden konuştuk..
    görkem hep benle idi..
    nusret tercihler sundu
    ibrahim destek verdi
    mehmet bilgi verdi..
    ve
    serhat uzun uzun teleofon görüşmeleri sonrası son kararı vermemi sağladı..

    hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim..

    bu arada açtığım konuda yorumlarınızı da dikkate aldım..
    cezmi abi sarı ibiza terbiyesizlik yaptı fiyat yükseltti..ve kızıp vazgeçim
     
  4. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    eyw abi teşekkür ederiz ama seni istanbula göndermicem abi :D
     
  5. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Hayırlı olsun Varol abi Allah utandırmasın kafana takılan bişey olursa elimden geldiğince yardımcı olurum herzaman...
     
  6. 37fbli

    37fbli SCW Üyesi

    3.270
    28
    48
    +1907
     
  7. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Bu forum bunun için var yardımlaşmak harika bi duygu elbetde Emrenin misafirperverliğini duymuştuk bi biz misafiri olamadık oda olur elbet:)
     
  8. setnogrom

    setnogrom SCW Üyesi

    4.745
    419
    83
    İlgilenip yardımcı olan Emre'ye tşkler.Varol abi sanada hayırlı olsun merak ettim ne aldın acaba:)

    xx
     
  9. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.362
    113
    Hayırlı olsun..

    Açtığın 2 konuyuda birleştirdim Varol abi bilgin olsun. :)
     
  10. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    hepsine ayrı ayrı teşekkürler :)
     

Sayfayı Paylaş