Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

elektrikli aynaların birlikte hareket etmesi..?!

Konu, 'Teknik Destek' kısmında balerya tarafından paylaşıldı.

  1. balerya

    balerya SCW Üyesi

    68
    7
    8
    arkadaşlar elektirikli aynalarımın ayarlarını yaparken ayna sol(L Konumu) pozisyonundayken dikkatimi çekti sağ aynayıda hareket ettiriyor..sağ konuma(R Konumu) aldığımda ise sağdece sağ ayna hareket ediyor bir gariplik yok herşey olması gerektiği gibi!sizce farkına varmadan bir özellik varda onumu açtım yoksa yazılımsal bir hata ilemi karşı karşıyayım..ayrıca bu problem geçmişte yoktu..bugün oldu ya da bu yakında yeni farkkettim..sizden yardımlarınızı ve deneyimlerinizi bekliyorum..
     
  2. ilkerbilim

    ilkerbilim SCW Üyesi

    1.594
    188
    63
    Standard bir özellik bu. Hoşunuza gitmiyorsa serviste ya da vagcom ile kapatabilirsiniz.
     
  3. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    Sol tarafın ayna bölümünü dışa (sola) açarken sağ ayna içe yani araba kaportasına doğru mu dönüyor tüm Leonlarda?
     
  4. LEON COPA

    LEON COPA SCW Üyesi

    264
    31
    28
    Arkadasim anormal bir durum yokb normal birsey StandarDi boyle
     
  5. ilkerbilim

    ilkerbilim SCW Üyesi

    1.594
    188
    63
    Sol içeri dönüyorsa; sağ da içeri dönüyor.
     
  6. mgencay

    mgencay SCW Üyesi

    1.370
    463
    83
    Herşey normal çalışıyor, arabanın keyfini çıkar
     
  7. Ali

    Ali SCW Üyesi

    1.661
    366
    83
    benimkiler bağımsızdı bi ara bilgisayara bağladılar, usta yanlış biyere mi dokundu ne olduysa şimdi benimkilerde ikisi bir oynuyor kol soldayken..bende önce solu ayarlayıp sonra sağı ayarlıyorum..
     
  8. balerya

    balerya SCW Üyesi

    68
    7
    8
    yaa ben bunu nasıl farkketmedim yılardır sanki bağımsızdı..anlamadım gittii kendim şüpheye düştüm yaaa :D nese bir problem olmaması güzell..yaa leon patlasada çatlasada allahh göstermesin yoldada kalsaaa keyif verici..çekerim sağaa izlerimm :D foto çekerim :D
     
  9. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    hah aynısı bende de var bende konu açmıştım bununla ilgili.bu normal mi bende bozuldu diye üzülüyordum ama bende sanki daha önce bağımsızdı..
    sol ile sağ bir çalışıyor...sağ tek başına çalışıyor..
    ne kadar da kafamı karıştırmıştı bu olay..dur yarın bir daha bakacam..:confused::confused:
     
  10. platinne

    platinne SCW Üyesi

    657
    347
    63
    Az önce arabaya indiğimde kontrol ettim. Aynısı bende de mevcutmuş, hiç haberim yok :D İyi oldu ama öğrendiğim.
     

Sayfayı Paylaş