Ehliyeti alıyorum | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Ehliyeti alıyorum

Konu, 'Sohbet' kısmında Byefsane tarafından paylaşıldı.

  1. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    22 ağustosta girdiğim ehliyet yazılı sınavında:
    Motor 95
    ilk yardım 93
    trafik 88 idi :)

    26 eylül yani bugün direksiyon sınavına girdim sabah 8 de ve 93 alarak ondada basarılı olarak ehliyeti almaya hak kazandım haftaya ehliyetim elimde olur inş
    Toplantılara gelmek istiyorum artık :D:D
     
  2. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız...
     
  3. rockinrock

    rockinrock
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.039
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    63
    hayırlı uğurlu olsun atilla. sevindim bak buna. ıslatırız artık :D
     
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    hayırlı olsun kazasız belasız kardeşim..
     
  5. GÖKHAN33

    GÖKHAN33
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.948
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    48
    Hayırlı olsun kardeş kazasız belasız kullanman dılegımle....
     
  6. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    teşekkürler doukan abi :)

    sende fırsat arıyon haa :D:D

    teşekkürler gökhan abi :)

    teşekkürler yiğit abi :)
     
  7. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    48
    hayırlı uğurlu olsun kardeşim. inşallah kazasız belasız cezasız kullanırsn ehliyetini.
     
  8. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    hayırlı olsun darısı bizim başımıza:D
     
  9. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    İnş abi teşekkür ederim iyi niyetinden dolayı:)

    İnş özgürüm alırsın ama biraz acele et derim 2010 gelmeden rahat edersin stajer ehliyet ve kurs süreleri 6 ay olucak direksiyon sınavı 45 dk olucak:)
     
  10. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    yok yok ekimde giricem sınava ben :)
     

Sayfayı Paylaş