Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Egzoz ??

Konu, 'Sohbet' kısmında Serdar046 tarafından paylaşıldı.

  1. Serdar046

    Serdar046 SCW Üyesi

    17
    8
    3
    Slm arkadaşlar 2007 leonuma 2013 fr son ekzoz kazanımı yani fotodakini taktırsam araca bi faydası olabilirmi ???[​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.024
    1.671
    113
    orjinal kazanın bi faydası olacağının sanmıyorum
     
  3. Serdar046

    Serdar046 SCW Üyesi

    17
    8
    3
    Tşkkrlr kardeşim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. seckin2001 bunu beğendi.
  4. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.742
    5.596
    113
    Bence de bir faydası olmaz zararı da olmaz sanırım biraz seste problem olur ya daha sesli yada daha sessiz olur diye düşünüyorum

    kurye ile elden teslime verildi
     
  5. Serdar046

    Serdar046 SCW Üyesi

    17
    8
    3
    Tşkkrlr hıcam


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş