• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Egzoz ucu (leon 1.4 TSI için)

Turhal

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
694
Yaş
39
İsim
Yusuf Ziya TURHAL
Nereden
Kocaeli
Plaka
61 TN 329
Arkadaşlar leon 1.4 TSI için çift çıkışlı egzoz ucu arıyorum. Kocaeli Keleşler de bana 300 tl gibi bir fiyat söylediler. Bu parça gerçekten bu kadar pahalımı? Bana başka alternatifler önerebilirmisiniz. Teşekkürler...
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
46
İsim
Faruk NASIF
Nereden
İstanbul
Plaka
34 GE 9723
çift çıkışın tek boruda toplandığı bi tip görmüştüm, Cupralardaki gibi. çift çıkış egsozum olsa tercihim bu olurdu. Seat orjinal olunca paraya kıyacan mecburen.
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
33
İsim
Can Kurtbil
Nereden
İstanbul
Plaka
6R Polo GTI
Uc ıcın 300 lıra mı ? Yapmayın etmeyın ustunde SeatSport yazıcak dıe o kadar para cıdden verılmez:)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
ben 250'ye almıştım 10ay önce falan..
şuan ne kadar bilmiyorum ama sorunsuz uzun ömürlü bi defa alacağın bi egzost ucu Seat Sport çift uçlu..
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Yaş
36
İsim
Serhat KESER
Nereden
İstanbul
Ben Alıp Kaynatırmıştım hala üzerinde duruyo orjinal evet çok pahalı ben 50tl ye almıştım paslanma bozulmada olmadı hala duruyo.... bana kalırsa büyük bi oval bul al oval büyük olunca çok güzel duruyo....
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
33
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
33
İsim
Can Kurtbil
Nereden
İstanbul
Plaka
6R Polo GTI
can bu sanayie 30- 50 lriaya faln satılanlar var onlar nasıl sene?
Sorun olmaz emre,benım bagajımda son susturucu duruyodu arkadasımın cıkardıgı,egsozcuya gıttım uc taktırcaktım 50 lıra demıstı sadece uc ıcın,dedım egsozu kaca kaynaklarsın 40 dedı ıyı onu bagajda var onu tak :D

300 lıraya sanayıden 6 tane cıft cıkıslı alır arka tarafı komple egsoz ucu yaparım:)
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Yaş
36
İsim
Serhat KESER
Nereden
İstanbul
Tabiki dandiği sararanı var ama iyisini bulursan sıkıntı olmuyo......
 
Üst Alt