Egsoz ve Film cezası ile ilgili bi sorunum var önemli ? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Egsoz ve Film cezası ile ilgili bi sorunum var önemli ?

Konu, 'Sohbet' kısmında ESY tarafından paylaşıldı.

  1. ESY

    ESY
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar bugün sabah 09:35 saatinde silivri atatürk meydanında arabada uyurken polis gelip egsoz ve filmden dolayı ceza kesti ve ne kadar konuşup anlatmaya çalışsamda derdimi anlamadı ben işimi yapcam yorma kendini dedi ve 158 TL ceza kesti bütün günüm böle bi memur yüzünden mahfoldu..

    şimdi sorum şu makbuzu kesti verdi tam giderken dedimki 7gün içinde gitcemmi evet 7gün içinde git herhangibi trafik amirliğine arabanı onaylat egsozla film cıkarttığına dedi kestiği makbuzda böle bişi yazmıyordu 7gün izinli diye 1.tahlib mi tahsib mi tahsismi ne öle bişi yazdı okunmuyorda göz korkutmak amaçlımı söledi bunu sizce makbuzda yazmıyor çünkü yoksa gerçektenmi bunu internetten yada nereden öğrenebilirim bilgisayara girip girmediğini çünkü bizim bi arkadaşa öle diyip bilgisayara girmemişlerdi sadece göz korkutmak amaçlı demişlerdi aklımı kurcalıyor sabahtan beri aklımı yedim nasıl bi memur nasıl bi insan evladı ramazan ramazan ayıp günah ya..
     
  2. BoMBeR

    BoMBeR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    109
    Ödül Puanları:
    43
    Geçmiş olsun, çok can sıkıcıdır bu işler. Uğraşıp, para verip yaptırırsın, güzel olur, yersin cezayı bi de üstüne sökersin.

    Malesef korkutma amaçlı falan değil söylediği, gerçek. Verdiği makbuzun diğer kopyası zaten trafik polisindedir ve o koçanı merkeze teslim ediyorlar. Sizin ceza yediğiniz maddeler (mesela cam filmi 30. madde) otomatik olarak sisteme giriliyor ve 1 hafta içerisinde trafik şubeye gidip, aracı cam filmsiz ve normal egzos ile göstermezseniz, sistem otomatik olarak aracın kaydını düşürüyor yani trafikten men oluyorsunuz.

    Kısacası bir hafta sonra trafiğe gitmemiş olursanız, araç ilk görüldüğü yerde bağlanır. Park halinde olsa bile çekiciyle parka götürülür ki arabaya yazık olur. O yüzden kendin götür, göster daha iyi.
     
  3. hsn003

    hsn003
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    450
    Beğenileri:
    121
    Ödül Puanları:
    43
    Gecmis olsun aynı cezayı ben iki defa yedim leonumla sorun yapacak bisey yok 7 gün icinde eğsoz ve filmi söküp trafik denetleme şube müdürlüğüne gidip film ve egsozu soktuğunu gösteriyorsun trafikten meni düşüyorlar isin bitiyor. Benim aracımda iki defa ceza kesmelerine rağmen hala film ve egsoz var ;)) film ve egsoz olmadan düşünemiyorum leonumu
     
  4. BoMBeR

    BoMBeR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    109
    Ödül Puanları:
    43
    Bu arada size bir tüyo vereyim. Egzostu söktürdükten sonra tekrar taktırırsanız rölantide bile öten spor egzost taktırmayın. Polis kontrol ettiğinde direkt yersiniz cezayı. Devirli egzost taktırın yani araç devrini aldığında dizel için 2250-2500 benzin için 3000-3250 devrin üzerinde ses gelsin.

    Bu egzost her açıdan daha iyidir hem etrafı manasız rahatsız etmez, 5 kilometre ile giderken bile ortalıgı inletmezsiniz hem de gerçekten hızlanırken ses çıkarttığı için hem sizde hem dışarıya karşı daha sportif bir izlenim yaratır.
     
  5. hsn003

    hsn003
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    450
    Beğenileri:
    121
    Ödül Puanları:
    43
    Egsozum cut out ama yinede yazıyorlar

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    Egsozum cut out ama yinede yazıyorlar
     
  6. BoMBeR

    BoMBeR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    109
    Ödül Puanları:
    43
    Tabi kelebek açıkken polis bir yerde sesi duyduysa, çevirdiğinde keser ama çoğu zaman polis normal kontrol için durdurduğunda araç durağan haldeyken gaz vermeni isteyip, sese baktığı için kumandalı veya devirli sistemlerle cezadan kurtulma şansı yüksek.
     
  7. Sert@ç

    Sert@ç
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    580
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    43
    Ankara olsaydı hallederdikte istanbulda amir bulmak zor
    Banada öyle çok yazdılar plakadan cam filminden sonra hepsi iptal
     
  8. igci_01

    igci_01
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.548
    Beğenileri:
    1.616
    Ödül Puanları:
    113
    Sertac madem oyle adam bulabilioruz ven doner donmez filmi cektireyim kardes?:):):)
     
  9. RedLine

    RedLine
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.853
    Beğenileri:
    1.284
    Ödül Puanları:
    113
    Sen film cektirince orijinalligin bozulur cektirmezsin kardess :):):):)
     
  10. atay78

    atay78
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.583
    Beğenileri:
    1.243
    Ödül Puanları:
    113
    hanı fılme ceza yoktu artık emsal karar vardı bıde durup duruken neden gelıp duran arabaya ceza yazsınkı bırcok kez cevırmeden gectım hatta bır ara radara yakalandım ceza yedım ama hıcbı polıs fılmden ceza yazmadı yer adana ve gunes burda cok fazla araba ıcıne ıslıyor fılmsız olmuyor aractakı fılm 2 numara
     

Sayfayı Paylaş