EDS Kameraları.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

EDS Kameraları..

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#1
bildiğim kadarıyla emniyet şeridindeki EDS'lerden ceza yemek için en az 3 kameradan geçmek gerekiyo..bi kaç kişiye sordum dün Erhan da dahil onlar da öyle biliyo..

emniyet şeridindeki 3 kameranin altından geçmediğimiz sürece ceza yemiyo muyuz yani. ??

teşekkürler..
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,374
Beğeniler
244
#2
Bence ole bısey yoktur yıgıdım kamera anında yakaladımı cekıyor 1-2-3 e bakmıyo dıye bılıyorum bende
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,180
Beğeniler
1,222
#3
Emniyet şeridini işgal ettin tabi şimdi de yusuf yusuf ceza gelirmi die araştıryon dimi..:D :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#4
Emniyet şeridini işgal ettin tabi şimdi de yusuf yusuf ceza gelirmi die araştıryon dimi..:D :D
ahauehehe.. :p :p
haftada en az 6-7 defa 2 kameram var beni seven altından geçiyorum zaten mecburen bazen, şu zamana kadar ceza da gelmedi ama her seferinde aynı muallakta kalıyorum Sezgin abi..eğer 3 kamera zorunluluğu varsa gönlüm rahat etsin bi kaç kamerayla daha arkadaş olurum.. :)

bazı yolların normal şeridinde gitmek pek nasip olmadı bile zaten.. :D :D
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,374
Beğeniler
244
#5
ahauehehe.. :p :p
haftada en az 6-7 defa 2 kameram var beni seven altından geçiyorum zaten mecburen bazen, şu zamana kadar ceza da gelmedi ama her seferinde aynı muallakta kalıyorum Sezgin abi..eğer 3 kamera zorunluluğu varsa gönlüm rahat etsin bi kaç kamerayla daha arkadaş olurum.. :)

bazı yolların normal şeridinde gitmek pek nasip olmadı bile zaten.. :D :D
Iste ornek sofor dedıgın bole olur :D:D
 

serkanreis

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
2,771
Beğeniler
545
Yaş
37
#7
ben bi kameradan geçtim eve gönderdiler makbuzu ikinci üçüncü kameradan geçsem artık bilemiyorum:D :D :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#8
ben bi kameradan geçtim eve gönderdiler makbuzu ikinci üçüncü kameradan geçsem artık bilemiyorum:D :D :D
oyyyy.. :D :D

nerdeki kamera bu Serkan abi. ??

---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:47 ----------

kavşak EDS'si değil dimi abi emniyet şeridi. ??