• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

e5 te kaza...

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
İsim
Şemun
Nereden
İstanbul
Plaka
SiMoN92
arkadaslar duyan yada goren varmı sanırım dun bı tane beyaz cupra e5 avrupa yakasında paramparca olmus bugun bı arkadasım anlattıda goren yada duyan varmı nettede arastırdım ama bulamadım umarım aramızdan bırı degildır...
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
haberim yoktu..
sağlam bi kazaysa zaten gazeteye çıkar..
umarım ölen ya da yaralanan yoktur..
 

karapale

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,183
Yaş
36
İsim
Kıvanç İLHAN
Nereden
Kocaeli
Plaka
41 FR 107
beyaz cupra sitemizde yok allaha çok şükür üzüldüm gerçekten umarım şöföre bişey olmamıştır..
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
İsim
Şemun
Nereden
İstanbul
Plaka
SiMoN92
bende bulamadım netten ama dun arkadas gormus anlattıda..
 

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Yaş
29
İsim
Can Dogukan Ertan
Nereden
İstanbul
Plaka
06 TRY 65
Belki benim resmini koyduğum araba yine kaza yapmış olabilir baya gazcı bir arkadaştı Şemun biliyorsun sende...
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Yaş
29
İsim
N.Safa Akçakaya
Nereden
Kayseri
Plaka
34HB3900
selammmmm arkadaşlar ben geldim:D:D:D semun ben demiştim sana kanka:D
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Yaş
29
İsim
N.Safa Akçakaya
Nereden
Kayseri
Plaka
34HB3900
kankalar tam hangi gun hatırlamıorum ama mecidiyekoy kopru altından maslaga gidiodum sağ tarafta beyaz 34 AZD plakalı zannedersem beyaz bi leon cupra alt takım haşat galiba kaldırıma girmiş çekiciye yukleniyordu birazda kalabalık vardı
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Yaş
44
İsim
Yılmaz
Nereden
İstanbul
Plaka
34 RSN 80
geçmiş olsun arkadaşa
 
Üst Alt