Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

E 250 CGİ Cabrio fikirleriniz..

Konu, 'Diğer Modeller' kısmında Lejyoner tarafından paylaşıldı.

  1. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    74913677flk.jpg 74913677akd.jpg 749136778xd.jpg 7491367782m.jpg

    Arkadaşlar araba 2011 69.000 km de,bu hafta sonu anlaşabilirsek alacağım fiyatı 63.000 euro.

    1.8 litre benzinli 204 beygir özellikleri aşağıda veriyorum,tek sıkıntım biraz km yüksek sizce alınır mı.?

    [TABLE="width: 0"]
    [TR]
    [TD]472 ESP-Elek.Dengeleme Prog.
    739 İç Kaplama Aluminyum
    240 Dış Isı Göstergesi
    500 Otomatik Katlanır Dış Aynalar
    299 Pre Safe Sistem
    584 Elektrikli Açılır Camlar
    440 Tempomat Ve Hız Kontrol SPEEDTRONIC
    173 MF Direksiyon
    222 Elektrikli Ön Yolcu Koltuğu
    573 Isofix Çocuk Koltuğu Hazırlığı
    600 Far Yıkama Sistemi
    590 Koyu Renkli Isıtmalı Camlar
    291 Ön Airbagler
    470 ABS Fren Sistemi
    423 7 İleri Otomatik Vites
    221 Elektrikli Sürücü Koltuğu
    876 İç Aydınlatma Paketi
    302 Arka Katlanır Kol Dayama
    580 Thermatic Klima
    523 Radyo Audio 20 CD
    287 EASY-PACK Arka Katlanır




    [/TD]
    [TD] EXTRA AKSESUARLAR
    218 Geri Görüş Camerası
    863 TV
    255 Deri Badem Bej-Siyah
    230 Parktronik-Park Kılavuzu
    873 Ön Koltuk Isıtmaları
    U18 Oto.Çocuk Koltuğu Algılaması
    277 AMG 3 Kollu Sport Direksiyon
    786 AMG HM Jant 18" 5-çift kol dizayn
    213 Direkt Direksiyon
    409 Multikontur Koltuk Paketi-
    772 AMG Görünüm
    486 AMG Performans Suspansiyon
    U26 AMG Logolu Kadife Paspaslar
    428 Direksiyondan Vites Kumandası
    622 Akıllı Işık Sistemi
    236 Gündüz Far Işığı Konumu
    608 Adaptive Uzun Far Asistanı
    288 AIRCAP Otomatik Rüzgar Saptırıcı
    403 Airscarf Baş Bölümü Isıtıcısı
    241 Hafızalı Ön Sol Koltuk
    242 Hafızalı Ön Sağ Koltuk
    740 Tente siyah[/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]
     

    Ekli Dosyalar:

    digiersoy ve JaScO bunu beğendi.
  2. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    Gökhan abi 70bin Mercedesler için bence bişey değil..ama fiyata oranla düşünürsek fiyat fazla geldi..
     
  3. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Murat fiyat aksine bana düşük geldi,1 haftadır tüm E 250 lere baktım sahibindende,inşallah sıkıntısı yoktur aracın..
     
  4. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.264
    113
    hayırlısı olsun oldukça güzel gökhan sen beğendikten sonra.
     
    Bunu beğendi. Lejyoner bunu beğendi.
  5. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    o zaman hayırlısı olsun diyelim abim :)
     
    Bunu beğendi. Lejyoner bunu beğendi.
  6. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    abi boşver be al gitsin :D 10 numara görünüyor...
     
  7. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Plaka kasko vs sorgulatıp birşeyi yoksa yetkili serviste de kontrol edilip onaylanırsa bir sorun yok demektir bence hayırlı olsun şimdiden:)
     
  8. Hyper

    Hyper SCW Üyesi

    250
    144
    43
    her türlü alınır diyorum abi o model çok şık zaten. Mercedeste 70 binler seninde bildiğin gibi sorun değil.Sadece KM 'si fazla biraz iyi araştırmak gerekir diye düşünüyorum.Şimdiden hayırlı olsun diyorum.
     
  9. LOVE42

    LOVE42 SCW Üyesi

    157
    21
    18
    Ne demişler; "Arabada yıldızı görecen hacı!" :D Arkadaşların da dediği gibi Mercedes'te kilometre çok bişey ifade etmez, fakat arabayı iyi kurcalamak lazım, herkes araba kullanır ama herkes aynı şekilde kullanmaz(ne yazık ki).. İkinci el biraz tehlikeli o yüzden.. Fiyatı fena değil bence, aynı fiyata AMG donanım paketli sıfır C250 CGI alınabilir ona da bi bak derim, ama tercih meselesi tabiki (=
     
  10. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    on numara araç abi eski mercedesci olarak şiddetle tavsiye ederim...
    şase yi kontrol ettirmeni öneririm gerisi boş kilometre normal...hayırlısı olsun.
     

Sayfayı Paylaş