Double Din Ekran teyp 250TL son fiyat Angel far Ledli stop 150TL.... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Double Din Ekran teyp 250TL son fiyat Angel far Ledli stop 150TL....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#1
hepsi ustamda duruyor aracı alır almaz söktüm aldığımdada araca yeni takılmıştı ekran GPS anteni falan vardı ve çalışıyodu çokta kurcalamadım hafıza kartı yuvası vardı cd bile koymadım aldığımda araç 1 hafta yattı serviste ağır bakım falan sonra onu da söktürdüm ancak gören arkadaşlar oldu kötü ve eski bi teyp değil fiyat olarak çok makul istiyorum 250tl ve pazarlığım malesef yok fiyat sondur Angel far ve stopları da hepsini 150tl veririm isteyen varsa.... kargo alıcıya aittir...... fiyatlar çok çok makul zaten satılık ilanı bir tek burda var başka yere koymadım.... ekran resmi bulursam buraya link eklerim...

http://i574.photobucket.com/albums/ss188/leontsi/leonlar/1820tfr-2.jpg



http://s574.photobucket.com/albums/ss188/leontsi/leonlar/?action=view&current=1820tfr-2.jpg
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,241
Beğeniler
308
Yaş
30
#4
serhat abi teybi opsiyonlarmısın bu akşama kadar bir arkadaşa hemen vereyim
 

d_darko

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
597
Beğeniler
83
Yaş
37
#5
Farları göremedim de, resimler açılmadı galiba... Ben de müşteriyim farlar ve teybe :) Özellikle de farlara...
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#6
Teyp şuan opsiyonlu arkadaşlar Koray kardeşim aradı şimdi yazabildim nakit ayarlıycak arkadaşına alacaklar sanırım gene burdan bilgi veririm farların fotosu yok aldığım gibi söktürdüm orjinale çevirdim... kısmetse ustamdan alır çekerim fotolarını...
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#7
Teyp satıldı arkadaşlar Koray kardeşimiz aradı beni hayırlı olsun..... Angel junyan far ve stop 150tl devam.....
 

karapale

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,183
Beğeniler
81
Yaş
35
#9
elinde teyip var bana sormuyosun..ben sana ne diyim kardesim...:kizgin:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt