dotmatrix | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

dotmatrix

Konu, 'Araç Detaylı Temizlik ve Boya Koruma' kısmında efekann611 tarafından paylaşıldı.

  1. efekann611

    efekann611
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    hayırlı akşamlar 1.4 tsı aracıma dotmatrix göstergeli ekranı taktırabilirmiyim ?birde fiyat bilgisi olan varmı acaba ? tşk ediyorum.
     
  2. gültekin

    gültekin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    609
    Beğenileri:
    200
    Ödül Puanları:
    43
    onu sat fr al
     
  3. efekann611

    efekann611
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    arabadan memnunum olursa taktırmak isterim olmazsa da olmaz ..
     
  4. kaanoksuz

    kaanoksuz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.097
    Beğenileri:
    1.288
    Ödül Puanları:
    113
    Komple degiştirirler göstergeleri diyecem ama beyin falan da derken fr alman daha mantıklı :D
     
    Bunu beğendi. Absolut bunu beğendi.
  5. efekann611

    efekann611
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    sadece gösterge paneli değişirse sıkıntı olmaz yaptırırımda beyin filan masraflı olur ya :):)
    arabayı değiştirmem ya kolay kolay :)
     
  6. gültekin

    gültekin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    609
    Beğenileri:
    200
    Ödül Puanları:
    43
    böyle bi değişiklik çok arıza tetikler
     
  7. efekann611

    efekann611
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    başlamadan bitirmeli bu sevdayı ozaman
     
    Bunu beğendi. Absolut bunu beğendi.
  8. gültekin

    gültekin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    609
    Beğenileri:
    200
    Ödül Puanları:
    43
    aynen öyle kardeşim
     
  9. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    4.805
    Beğenileri:
    3.977
    Ödül Puanları:
    113
    Gösterge paneli Değişim gerekir yapılır ama uzun ve uğraştırıcı ve aynı zamanda çok pahalı bir işlem olur zira servisler yapmaktan eğrindiği tüm işlere fayiş fiat verdiklerinden buda sizin için o gruba girer..
     

Sayfayı Paylaş