Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Dizel Araç

Konu, 'Arıyorum' kısmında E_G_E tarafından paylaşıldı.

  1. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
    Arkadaşlar artık benzın parası vermekten gercekten cok sıkıldım arabamı cok sevıyorum ama bıde su var ayda aldıgım paranın yuzde 50 den fazlası benzıne gıdıyo eskıden babam verıyodu ıyı hostu ama artık benzın bana kaldı sızden rıcam 50000 TL ye kadar dızel arac tavsıyelerı eger gozum yerse kendı arabamı satıp sıfır bı dızel araba alma dusuncesındeyım aklıma gelen ılk arac gene leon ama bı sınıf atlayıp acaba nissan qashqai mi diyorum acıkcası kafam cok karıstı yardımcı olursanız cok sevımırım sımdıden tesekkurler :)
     
  2. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    55 zorlayip 1.6 comford 1.6 tdi sifir jetta iyi fusun derim:) poloda olabilir
     
  3. mevlut911

    mevlut911 SCW Üyesi

    1.528
    372
    83
    nissan qashqai arkadaşımda var çok memnun yeni aldı ayrıca suv sınıfına girmediğinden vergisi düşük demişti
    tam olarak rakamı bılmıyorum.. 250krş yaktığını söylüyor dizel
     
  4. oguz

    oguz SCW Üyesi

    330
    39
    28
    1.5 Dci motoru biz İzmir'deki aile aracımız olan Note'da kullanıyoruz. Aynı BG gücündelermi bilmiyorum ama motor aynıdır, QQ Yazılımla yükseltilmiştir diye düşünüyorum.
    Ben kullanırken keyif alıyorum açıkçası. Ekonomik gittiğim zaman da harikalar yaratıyordum :) İzmir Kuşadası git gel zamanında 11 Kuruş yaktığını bilirim 1.4TDCİ ile aynı ekonomik kullanımda 14 15 kruşlarda giderken. Bastığım zaman da 180 185e zorlanmadan çıkıyordu, daha üzerine çıkmaya korktum Note gibi yüksek bi araçla.

    Ancak Turbo tepkileri bakımından 1.4 Tsi kadar eğlenmeyebilirsin üzerinde :)
     
  5. akin

    akin SCW Üyesi

    1.868
    91
    48
    Nissan qq 1.5 dci tekna guzel olabilir ama o fiyatlara zor ikinci secenek ayni sinifdan lpg secenegide mantikli
     
  6. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63

    ya aslında kasa olarak cok beyenıyorum yenı jetta yı ama evde bı tane mevcut ıkıncısıne babam tepkı gosterebılır ya da dıyorum bu kadar cıkmısken dizel highlıne golf mu alsam ??
     
  7. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
  8. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
    işte 1.5 105 lık benm baktıgım da sole luks donanım alıp cam tavanla falan guzel olabılır dıye dusunuyorum qq zaten gozumde 1.4 tsı degıl hıc bı leon edemez zaten bu gıdısle 1.6 tdı leon alcam gıbı ama qq da cezbetmıyo degıl :)
     
  9. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
    kesınlıkle lpg ekenomıktır ama sevemedım lpg yı o yuzden kullanmam lpg li arac
     

Sayfayı Paylaş