direksiyon boyama | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

direksiyon boyama

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında eserbaba tarafından paylaşıldı.

  1. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    arkadaşlar, direksiyonu boyama diye birşey duydunuz mu? bizim bi arkadaş boyatmış, onunda direksiyon yıpranmıştı.gördüğümde inanamadım,yeni gibi olmuştu. 50-70 arası boyuyorlarmış. bu ne boyası, ne kadar gider.
     
  2. faw13

    faw13
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    371
    Ödül Puanları:
    63
    deri kaplatmak daha mı şık olur sanki? boyansa da kısa bir süre sonra yeniden atma yapar, ter güçlü bir çözücü sonuçta :)
     
    acarred, PATRON ve Leonm@nia bunu beğendi.
  3. Leonm@nia

    Leonm@nia
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.856
    Beğenileri:
    1.639
    Ödül Puanları:
    113
    Derş kaplama tercih olur her zaman... 100-150TL ye kaplatıp şık bir şekilde kullanmak daha mantıklı...
     
  4. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    ''ter güçlü bir çözücü sonuçta'' sesli güldüm valla:) deri mantıklı ama pahalı gibi hocam...
     
  5. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.751
    Beğenileri:
    5.677
    Ödül Puanları:
    113
    seat a deri kaplama yakışır.kamyoncu direksıyonu gibi boyama,yaldızlı vs kaplamalardan uzak durun.yakışmaz
     
  6. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    orjinal boyası neyse ona boyuyolar.fabrikadan çıkmış gibi oluyor. öle çakma işe bende bulaşmam zatenn
     
  7. faw13

    faw13
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    371
    Ödül Puanları:
    63
    hocam en kaliteli hali orjinal halidir, o bile atma, solma yıpranma yapıyor geçen süre ile birlikte, sonradan yapılan işin de orjinali gibi kaliteli olması neredeyse imkansız, o yüzden ben hala tavsiye etmiyorum :)
     
  8. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    mantıklı:)
     
  9. SERDARaga

    SERDARaga
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    8
    Once guzelce zimparaliyorlar sonrada deri mont vs gibi bir boya ile boyuyorlar, cikma atma vs olmuyor, yaptirmadim ama yaptirani gordum gayet basarili..
     
    Bunu beğendi. yukcell88 bunu beğendi.
  10. Cordoba 34

    Cordoba 34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    286
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    43
    Boyanması için zaten deri kaplama olması lazım, yoksa plastik direksiyonu boyamak mantıklı değil kısa süreli çözüm olur anca..
     
    Bunu beğendi. yukcell88 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş