Dikiz Aynalar | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Dikiz Aynalar

EceLMeriC

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
40
Beğeniler
0
Yaş
32
#1
Merhaba, arkadaşlar

seat cordoba sahibiyim araç hakkında bir sorum olucak, dikiz aynaları bildiğiniz gibi içerden katlanıyor eskiden katlayıp hemen tekrar açabiliyordum fakat şuan ne oldu ise, katlıyorum tekrar açmaya çalıştığımda 10-20 saniye bekletiyor öyle açılıyor yani geç açılıyor bu konu hakkında bilgisi olan varmı acaba?
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#2
sürekli yapmıyosa bence umursamayın..
mekanizmayı biraz yağlayabilirsiniz..düzelmezse tuşta sıkıntı olabilir..
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Beğeniler
13
#3
Kapanma modunu aktif ettiğinizde ayna motorunun sesi geliyosa mekanik bi arıza vardır.
Eğer motor sesi gelmiyo, 10 20sn sonra kendiliğinden kapanıyosa elektronik bir arıza vardır.
 

BALAREST

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
59
Beğeniler
2
#4
2004 cordoba sıgno aynalar nasıl katlanır dun denedım katlamayı yan aynaları katlanmadı bende bıraktım
 

EceLMeriC

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
40
Beğeniler
0
Yaş
32
#6
Bir darbe almıştı bu olay ondan sonra olmuştu ilk aldığımda aracı bir sıkıntı yoktu fakat darbeden sonra açıldığında birsorun yok fakat kapattığında 10-15 saniye bekletiyor ne yazıkki servise gittim fazla ilgilenmediler, değiştirmemi söylediler :)
 

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Beğeniler
419
Yaş
34
#7
Bence bi elektrikçiye götürün gösterin yada kendiniz sökün bakın biraz zahmetli işter onu hatırlatayım.

xx
 

EceLMeriC

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
40
Beğeniler
0
Yaş
32
#8
bakalım bir denicez nerdenmiş sorun sorunu halledersen paylaşırım başına gelen arkadaşlar olabilir :)
 

tanaktas

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Yaş
35
#9
bendede 2004 signo var ama nası katlandığını bilmiyorum bide uzaktan kumandanın ışığı yanmasına rağmen kapıları kitlemiyor açmıyor. bi arkadaş sekrone etmelisin dedi denedim olmuyo ne yapabilirim
 

EceLMeriC

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
40
Beğeniler
0
Yaş
32
#10
2004 modellerde aynalar katlanmıyor, kitlenme sorunuda elektrik aksamdan dolayı bir arkadaşımın başına geldi elektrikci yapmıştı ama seatdan anlıyan birine göster