digifıkra:) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

digifıkra:)

Konu, 'Mizah' kısmında digiersoy tarafından paylaşıldı.

  1. digiersoy

    digiersoy
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.672
    Beğenileri:
    643
    Ödül Puanları:
    113
    iki komşu kadın hafta sonu kocaları olmadan yemeğe çıkmışlar.
    Yemekten sonra bara falan derken sabaha doğru iyice sarhoş eve yürümeye başlamışlar. İyice sıkıştıklarını farketmişler AMA etrafta tuvalet falan bulamamışlar. Bir mezarlığın yanından geçerken biri
    - Hadi şurada yapalım kimse görmeden_!
    Başka çare de yok, korka korka girip bir kenarda işlerini bitirmişler.
    Temizlenmek için bir şey bulamadıklarından biri külodunu çıkarıp kullanmış, diğeri eve böyle dönemem diye oradaki çelenklerden düşmüş bir bandı alıp kullanmış.
    Sabah kocalardan biri uyanıp karısını donsuz olarak sızmış görünce telefona sarılıp öbürünü aramış:
    - Yahu biz fena boynuzlandık galiba. Karım eve sabaha karşı ve donsuz olarak dönmüş...
    - Sen gene iyisin , bizimkinin kıçına 'seni asla unutmayacağız' diye bir de kart yapıştırmışlar..:D:D:D
     
  2. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    9.428
    Beğenileri:
    1.445
    Ödül Puanları:
    113
    hahahahahaha ersooooooyyyy :D
     
  3. RED SHARK

    RED SHARK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.869
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    Eyvallah
     
  4. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    ersoy abiden süper bi bomba daha:D
     
  5. GÖKHAN33

    GÖKHAN33
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.948
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    48
    :D:D:D....unutulmaz hehehehehhe
     
  6. ŞoVaLyE

    ŞoVaLyE
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    ahahahahaha
    süpersin abi:D sabah sabah iyi geldi
     
  7. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    ahaueheheh.. :D
     
  8. HaKo

    HaKo Misafir

    kartlı olan tam cinayet sebebi :)
     

Sayfayı Paylaş