Dünyanın En Küçük V12 Motoru ( RC V12 Model Arac Motoru Üretim Videosu ) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Dünyanın En Küçük V12 Motoru ( RC V12 Model Arac Motoru Üretim Videosu )

bbj_bt

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
2,353
Beğeniler
232
Yaş
30
#1
Merhaba Sevgili dostlarım

Son zamanlarda modelcilik konusunda ilgim arttı fırsat buldukca da ilgilenmeye devam edicem.

Modelcilik ile ilgili gezinirken bir video ya rastladım ve sizlerle paylasmayı istedim.

Radio Control Car V12 Engine

 

bbj_bt

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
2,353
Beğeniler
232
Yaş
30
#3
Ben ucak sevenlerdenim :D

Simulator aldım dün simdi onla ucus yapıyorum bu tür hobilerimiz olanlar varsa farklı etkinlikler düzenlenebilir SCW olarak
 

TORO_BLANCO

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
3,042
Beğeniler
374
Yaş
31
#4
Ben ucak sevenlerdenim :D

Simulator aldım dün simdi onla ucus yapıyorum bu tür hobilerimiz olanlar varsa farklı etkinlikler düzenlenebilir SCW olarak
bende traxxas rally aldım istanbuldayken 50 km hıza çıkıo şimdi lipo batarya alıcam onunla 100 km hıza çıkıo :D
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Beğeniler
1,432
Yaş
43
#5
adamlar atolyede bunu yapıyor bizde tık yok ....
 

tolgabes64

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
473
Beğeniler
54
Yaş
25
#6
Ben ucak sevenlerdenim :D

Simulator aldım dün simdi onla ucus yapıyorum bu tür hobilerimiz olanlar varsa farklı etkinlikler düzenlenebilir SCW olarak
hangi simulator üstad :)

yanlız traxxas rally ile ceza yemede :D malum üllkemizde bi adam bisikletle yaptığı hız yüzünden ceza yemişti :D
 

ofb37

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
997
Beğeniler
190
#9
Merhaba Sevgili dostlarım

Son zamanlarda modelcilik konusunda ilgim arttı fırsat buldukca da ilgilenmeye devam edicem.

Modelcilik ile ilgili gezinirken bir video ya rastladım ve sizlerle paylasmayı istedim.

Radio Control Car V12 Engine

komşum...seni bravo:D
 

eScape

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eyl 2011
Mesajlar
365
Beğeniler
106
Yaş
28
#10
Super bisey :) Satiyorlar mi acaba ? Ya da bunu satmasinlar tamam, siparis uzerine uretirler mi ? Cok iyi olmus abi, hastaligim var zaten model araclara, mukemmel olmus buda !! :)
 
Üst Alt