• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Cupra Tampon ? makyajlı kasa nereden bulabilirim =(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

brk_43

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Şub 2010
Mesajlar
27
Yaş
30
İsim
BURAK BALIKCIGİL
Nereden
Kütahya
Plaka
43 RZ 685
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba işlerimden dolayı siteye pek giremiyorum ama yardımınıza ihtiyacım var.2009 leonum var fakat tampon bulamıyorum :( bilgisi olan yada aracına takan arkadaşlar yardımcı olursanız çok memnun olucam ;)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
bulamıyorum derken servisten mi bulamadın Burak. ??
 

brk_43

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Şub 2010
Mesajlar
27
Yaş
30
İsim
BURAK BALIKCIGİL
Nereden
Kütahya
Plaka
43 RZ 685
evet servisle görüştüm telefon açtım fakat yeni cupra tampon olmadığını ve 2 ayda anca geleceğini söylediler bana :S buda beni biraz şaşırttı :(
 

can

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,360
İsim
Can Temiz
Nereden
İstanbul
Plaka
34 CTT 89
bir servise baglı olmadan arastırmak lazım bence.2 aydan gelir demeleri bile çok saçma.Arabamı bu 2 ayda gelıyor.bence gidip herhangi bi yetkili servisle yuzyuze goruş sana olumlu cevap vereceklerdir muhakkak.
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Yaş
31
İsim
Aybars
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TL 3855
makyajlı kasa cupramla kaza yapsam 2 ay ön tampon mu bekleyeceğim ? şu servisleri anlamıyorum bazen.
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,998
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
Kocaeli servisine telefon ettim TR de yokmuş şuanda 20 gün sonra gelir dedi ancak...
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
İsim
Ayberk Yazgan
Nereden
Ankara
Plaka
06 BM 4319
Ben 1 tane sis kapağı için 3 aydır bekliyorum. Az süre vermişler tampona :D
Fabrikanın elinde yok demekki 2 ay süre verdilerse. Ki yeni bi arabanın parçasının olmaması neredeyse olanaksız.
Normalde yurt dışı stoğunda olan parça 3 hafta içinde geliyo.
 

mete

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Tem 2010
Mesajlar
402
İsim
mete
Nereden
Gaziantep
makyajlı kasaya eski cupra tamponu uyar mı acaba bilen var mı, ya da fiber olanlar uyar mı?
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Yaş
31
İsim
Aybars
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TL 3855
ön farlar ve logo değişirse uyabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt