Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

cupra ön arka tampon arıyorum

Konu, 'Arıyorum' kısmında murattkarabulutt tarafından paylaşıldı.

  1. murattkarabulutt

    murattkarabulutt SCW Üyesi

    33
    3
    8
    arkadaşlar cupra ön arka tampon arıyorum.tam olarak servisde fiyat ne kadar bilen var mı veya servis dışında alabilcemiz bi yer war mı?yardımcı olursanız çok sewinirim.aracım 2010 1.4 tsi seat leon..
     
  2. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    buna benzer ne çok konu var dimi murat;konuyuaçarken yönetimden talepler kısmına değilde ilgili yere açarsan daha çabuk sonuca ulaşırsın keyifli forumlar
     
  3. murattkarabulutt

    murattkarabulutt SCW Üyesi

    33
    3
    8
    evet yekta abi..ya siteye daha yeni üye oldum o yüzden tam bilmiyorum sonradan farkettim sonra konuyuda kaldıramadım kusura bakmayın..konu çok ama yardımcı olan yok:))
     
  4. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    cupra tampon diyorsun nasıl yardımcı olucaz kelin ilacı olsa kendi başına sürer orjinal tampon de bakalım ne oluyor :)
     
  5. murattkarabulutt

    murattkarabulutt SCW Üyesi

    33
    3
    8
    abi serwis fiyatı ne cupra tamponun onla ilgili bilgin var mı?yada sadece ön tamponun fiyatı ne serwiste?
     
  6. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.264
    113
    2 bin üzerinde sisler dahil
     
  7. murattkarabulutt

    murattkarabulutt SCW Üyesi

    33
    3
    8
    ön arka tampon herşey dahil mi 2 bin üzerinde?tamponu değiştirince farlarıda değiştirmek gerekiyo mu?
     
  8. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    kampanyada eğer kapmanya bitmediyse badykit seti 3.000 tl idi eğer yanlış hazırlamıyorsam
     
  9. Turhal

    Turhal SCW Üyesi

    695
    135
    43
    web sitesinde kampanya var diyo
    ama bana geçen hafta o parçaları o fiyata veremeyiz dediler
    sadece 0 km araç alımında mümkün olabilir dedler. bi gariplik var bu işte ama anlamadım :confused:
     
  10. kamilaltun

    kamilaltun SCW Üyesi

    438
    80
    28
    doĞru mu bu ya?
     

Sayfayı Paylaş