cupra jant arıyorum | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

cupra jant arıyorum

erkani

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
2,189
Beğeniler
471
Yaş
36
#1
arkadaşlar yeni aracıma 2008-2009 model cupra jant arıyorum.öncelikli tercihim kendi 2009 sport up jantlarımla takasdır.daha 25000 dedir ve sıfır briston potenza adrenalin lastikleri vardır ustunde.makul piyasa fıyatlarında eşinde dostunda sagda solda duyan goren varsa haber vermenızı rıca edıyorum saygılar...
0532 620 64 37
 

douu

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
384
Beğeniler
7
Yaş
32
#2
dostum bende var. gunmetal rengine boyalı. sadece jant olarak satıyorum. takas olmaz. 1500 TL olarak verecem. nokta kadar hata bulamazsın üzerinde.
 

erkani

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
2,189
Beğeniler
471
Yaş
36
#4
dostum bende var. gunmetal rengine boyalı. sadece jant olarak satıyorum. takas olmaz. 1500 TL olarak verecem. nokta kadar hata bulamazsın üzerinde.
kardeş zaten pıayasada lastıkli hali senin söyledigin fiyat.fıyatın çok yuksek inşallah satarsın ama kimse ama kimse o fıyat almaz çünkü herkes bılıyor pıyasasını en kısa ornek altda

5x112 18inç orjinal cupra jantlastik tertemiz. - En uygun jant lastik fiyatları Türkiye'nin ilan sitesi sahibinden.com'da - Pasif İlan - 79012695
 

douu

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
384
Beğeniler
7
Yaş
32
#5
kim ne kadara satıyor bilmem de servis fiyatlarını da bi araştırın derim ;) yani 1600 liraya 1 defa ilana cıkmış satılmış eyvallah. bu sitede eski konulara da bakın. defalarca jant lastik 2200 liralara satıldı daha öncesinde.
 

erkani

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
2,189
Beğeniler
471
Yaş
36
#6
kim ne kadara satıyor bilmem de servis fiyatlarını da bi araştırın derim ;) yani 1600 liraya 1 defa ilana cıkmış satılmış eyvallah. bu sitede eski konulara da bakın. defalarca jant lastik 2200 liralara satıldı daha öncesinde.
6 ay öcesine kadar evet buydu pıyasası ama daha geçen gün başka arkadaşımda aldı baska forumdan 1300 tlye lastikli ama bitiklerdi hatta konusu bıle var oyuzden dedım.yıne soyluyorum umarım ıstedıgın fıyata satarsın.ve ben ümitle konuşmuştum 900 lira jant alıcanız yer vermiş bu sattıgınız jantlara.eger gerçekten satmak ıstırosanız fıyatın 1100 1200 tl olması lazım.ama mal senin satarsın satmazsın onu bilemeyiz ama gerçekler bunlar.ve yıne bu sıteden başka arkadaşım cupra jantlarıyla benım jantları komple takım olarak takas yapalım dedı 1000 tl istıyor.düşünüyorum şuan...
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
Beğeniler
168
#8
08-09 cupra jantlarini lastikleri ile maslak sanayide 2ooo ve 1800 arasi satabilirim su anda 1500 normal fiyat kaldiki agra gibi janlari bile 1500 e satildigini gordum ...
1200 e janti bulursan iyi olur da hayirlisi
 

erkani

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
2,189
Beğeniler
471
Yaş
36
#9
hayır abi bulamadım bir arkadaşdan haber beklıyorum galiba onu alıcam

08-09 cupra jantlarini lastikleri ile maslak sanayide 2ooo ve 1800 arasi satabilirim su anda 1500 normal fiyat kaldiki agra gibi janlari bile 1500 e satildigini gordum ...
1200 e janti bulursan iyi olur da hayirlisi
şemun yakın arkadaşıma aldık 1300 lastıklı.bende 20 gun once sahıbındede kacırdım 1600 dedı 1500 ben yoldayken baskası gelıp almış.çocuk ban demıstı ılk gelene verırım dıye uzerınde dunlop lastıklerde vardı en az 30000 km yapardı ama şans diyelim.ama sizin bu fıyat takıntınızıda anlamıyorum illa bu kadar pahalı olmak zorunda degıl.sizden başka herkes satıyor dostum bu paralara.geçen gunde 1000 tl ye ön arka cupra tampon aldık arkadasıma yenı kasa 800 km kullanılmış.yani kardeş istersen bulursun aradıgını.bende bulucam o jantları burdan sana yazıcam :eek:key:
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
Beğeniler
168
#10
Bulabilirsin umarim bende hic bi takinti yok cunku bende jant icin bakinyorum ama cupra jantinida o kadar ucuza veren gormedim veren varsada masallah derim;)
Birde bizden baska herkez dedigin paralara satmiyor para skntsi olmyan ucuza verip baska janta geciyor ama istisna ucuzda bulsan pahaliyada bulsan benin icin farketmiyo