• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

cupra far devil egzos

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

LEONFR

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
929
İsim
ZİZA NİRES
Nereden
İstanbul
alpine ıwa 202r double 850tl....


kol dayama 300tl orjinal bunuda 300tl veririm...

kalan mazemeler bunlar arkadaşlar...
 

MRA 23

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
831
İsim
Mert Adanır
Nereden
Ankara
Plaka
06 MRA 23
ah be aziz...fiyat çok iimiş farlar için ama...nakit nakit nakit... :( kartla ödesek :)
 

LEONFR

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
929
İsim
ZİZA NİRES
Nereden
İstanbul
mert :) valla arabaya müşteri var orjine çevir diyiyor bende stock vericem ama farlar yok bende orjinleri güraya verdim :) şimdi orjin far ve nakit verene vericem :) istanbulda olsan kart işini çözerdim ankaradan zor olur :)
 

beetle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,072
Yaş
42
İsim
Mustafa
Nereden
Kocaeli
Araç
Toledo 1.6 Signo
Plaka
EA8434
yiğit nerdesin tam senlik

hayırlı satışlar
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
Ziza bu şimdi mi söylenir abi..
Şubat ve Mart'ta kaldırabilceğim kadar ödemelerim var.. :S :S
 

ismaiL

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,150
İsim
İsmail ÖZ
Nereden
Mersin
Plaka
33 HV 880
Kaçmaz ve buLunmaz fırsat...Hayırlı satışLar.
 

LEONFR

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
929
İsim
ZİZA NİRES
Nereden
İstanbul
arkadaşlar ihtiyacı olan kaçırmasın aracımı satıcağım için söküyorum gry nin farlarıydı ben almışdım ama satıyorum
 

MRA 23

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
831
İsim
Mert Adanır
Nereden
Ankara
Plaka
06 MRA 23
xenonlarla brlikte veriyosun dmi kardeşim...1 hfta içinde fln kmse almazsa alablrm ben ;)
 

GKN

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
633
Yaş
31
İsim
Gökhan KAYA
Nereden
Ankara
Araç
Diğer
Plaka
06 GKS 78
xenonlara ilk talip bndm yine ben alablirim ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt