cumartesi 14.00 16.00 ERYA | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

cumartesi 14.00 16.00 ERYA

Konu, 'Organizasyonlar' kısmında kfy tarafından paylaşıldı.

  1. kfy

    kfy
    DANIŞMAN

    Mesajlar:
    12.931
    Beğenileri:
    5.472
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşlar yarın saat 14.00'da erya da toplanıp bağdat caddesine seat ın reklamı için gidilecek bu konuda sizlerin yardımına ihtiyacım var...
    yarın bir saatinizi ayırmanızı rica ediyorum...tüm arkadaşlarıma teşekkürler
     
  2. Umut Girit

    Umut Girit
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.980
    Beğenileri:
    320
    Ödül Puanları:
    83
    Tam sınav saatime denk getirmişsin Cezmi abi :D 14.00 15.00
     
  3. kfy

    kfy
    DANIŞMAN

    Mesajlar:
    12.931
    Beğenileri:
    5.472
    Ödül Puanları:
    113
    sınav yeri yakınsa yinede katılırsan sevinirim 15 gibi cadde de oluruz sanırım
     
  4. 24

    24
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.413
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    63
    Rica ne demek abi her türlü varım varız.........

    Engin..................
     
  5. koray.cano

    koray.cano
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.721
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    63
    umut benım de sınavım 12.20 de bende cıkıp gıdıcem :) cezmi abim 1.30 da eryadayım..
     
  6. Umut Girit

    Umut Girit
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.980
    Beğenileri:
    320
    Ödül Puanları:
    83
    kader kurbanlarıyız :D
     
  7. zafa38

    zafa38
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.189
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    Naıl bir reklam abi anlamadım servis araçlarla kendi reklamınımı yapacak?
     
  8. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    1 gibi yakın bi arkadaşımın ufak bi operasyon geçirme ihtimali var Göztepe'de..olmazsa zaten gelirim diğer türlü ne zaman toparlarsa katılırım size..telde de söylediğim gibi Abi'm..
     
  9. AHMET1907

    AHMET1907
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    815
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Gelmeye calisicam
     
  10. eee36

    eee36 Misafir

    Umut'n sınavı biter bitmez cmt trafiğinde beni aldıktan sonra bizde ordayıız...
    ama caddenin ne tarafında oluncak ? + seyir halindemi park halindemi ?
     

Sayfayı Paylaş