• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

cuma istanbuldayım!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
İsim
ogün özcan
Nereden
Ankara
Plaka
c coupe
cuma gunu bı aksılıkık olmassa ıstanbuldayım 1 hafta falanda kalıcam.ataköy e yakaın olanlarla goruselım ısterım zaten org falan olursa sakın benı unutmayın.pek bılmıyorum ıstanbulu.
 

rockinrock

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3,038
Yaş
33
İsim
Mesut Aytan
Nereden
İstanbul
Hayirdir seker ne iş istanbulda : )
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
45
İsim
Faruk NASIF
Nereden
İstanbul
Plaka
34 GE 9723
olur abicim inşallah, cumartesi hava güzelse bisiklet için buluşacağız bakalım.

---------- Post added at 13:44 ---------- Previous post was at 13:43 ----------

hay Allah cumartesi yağış gösteriyor pazar sanırım yağış yok.
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
İsim
ogün özcan
Nereden
Ankara
Plaka
c coupe
olur abicim inşallah, cumartesi hava güzelse bisiklet için buluşacağız bakalım.

---------- Post added at 13:44 ---------- Previous post was at 13:43 ----------

hay Allah cumartesi yağış gösteriyor pazar sanırım yağış yok.
abi bisikletidemi getiriyim yani?:D
 

rockinrock

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3,038
Yaş
33
İsim
Mesut Aytan
Nereden
İstanbul
şeker gelirken elin boş gelme :)
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
İsim
Şemun
Nereden
İstanbul
Plaka
SiMoN92
şeker ataköye yakınım...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt