Cübbeli | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Cübbeli

Konu, 'Video' kısmında leo54 tarafından paylaşıldı.

  1. leo54

    leo54
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    354
    Ödül Puanları:
    63
     
    Bunu beğendi. 7 kişi bunu beğendi.
  2. REİS38

    REİS38
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.334
    Beğenileri:
    1.469
    Ödül Puanları:
    113
    bu hocam iyi ya :)
     
  3. kaanoksuz

    kaanoksuz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.097
    Beğenileri:
    1.288
    Ödül Puanları:
    113
    Burak hayırdır bu gün hocalardan videolar :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. REİS38

    REİS38
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.334
    Beğenileri:
    1.469
    Ödül Puanları:
    113
    ucacak ucacak :)
     
    Bunu beğendi. 2 kişi bunu beğendi.
  5. leo54

    leo54
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    354
    Ödül Puanları:
    63
    Cubbeliyi her ne kadar komik bulsamda adam cok dogru seyler soyluyo kaan dunya mali kardesim nereye kadar arada iyidir boyle seyler dunya fani ölüm ani :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. 24

    24
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.413
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    63
    Hocamı tek geçerim..............................!

    Yakışır...
     
  7. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    4.805
    Beğenileri:
    3.977
    Ödül Puanları:
    113
    Hocam yhaaa :D BundaSeat tutkusu olsa Cupra Alırdı :eek:key:
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. #ismail

    #ismail
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.334
    Beğenileri:
    2.054
    Ödül Puanları:
    113
    :D
     
  9. cuprali

    cuprali
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.467
    Beğenileri:
    1.712
    Ödül Puanları:
    113
    cübbelinin vaazları stand up gibi geçer hiç sıkmaz ama gerçekleride arada ööle bi saplarki çıkaramazsın
     
    Bunu beğendi. 2 kişi bunu beğendi.
  10. kaanoksuz

    kaanoksuz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.097
    Beğenileri:
    1.288
    Ödül Puanları:
    113
    Haha ne güldüm yaaaa puhahapuhahapuhahapuhaha
     

Sayfayı Paylaş