Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

cordoba tdi beyine su kaçması

Konu, 'Teknik Destek' kısmında Minnik tarafından paylaşıldı.

  1. Minnik

    Minnik SCW Üyesi

    8
    13
    3
    Öncelikle selamlar abiler
    Benim araba 1.4 signo tdi beyne su kaçtı daha önce yaşayan varmı? Varsa sonuç ne oldu? Şimdiden teşekkür ederim..
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  2. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.239
    113
    hoopp dedik beyin dedin mi beynim durur :) nasıl su kaçırdın aracın şuanki durumundan bahsedermisin...elektrik kaçağı verebilir elinle yapacam kurutucam diye temasta bulunmamanı tavsiye ederim..haberleşme,ateşleme ünitesini doğru çalışmayabilir.en önemlide elektrik kaçağın beyne zarar vermesi...direk servis...muhtemelen yeni beyin ve kablolar değişecek...fiyatını sölemek istemem önce servise gidin servisten öğrenirsiniz...
    [doublepost=1452289730,1452289662][/doublepost]forumdaki arkadaşlar :) neden motor yıkanmaz diye bas bas bağırdığımızı şimdi daha iyi anladık sanırım
     
  3. Minnik

    Minnik SCW Üyesi

    8
    13
    3
    Abi yıkamadım 10 yılda bir kar yağıyo buraya (bura=hatay) o da benim araba aldığım zamana denk geldi ilk arabam daha acemiyim bakım konularında yani kar erimiş oraya akmış 2 gündür serviste ustalar tanıdık hep fazla kitlememek için uğraşıyoz dediler ama bilmiyorum:(
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  4. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.239
    113
    bana göre beyin değil sanki elektriksel donanımda sıkıntı var.özel servis ustaları bu işlerden pek anlamaz ..pahalı bişidir para kazanma telaşındadır...uzun lafın kısası kaçak var.beyne kar suyu kaçması için zıplaması lazım fitilden :D...doğru yetkili servise arıza tespite bağlatın beyne girsinler kesin tanı orda belli olur...cekiciyle götürün
     
  5. Minnik

    Minnik SCW Üyesi

    8
    13
    3
    Aynen çekciyle götürdüm cihazı bağladılar beyne giriş yapamadılar :)durum bu denli vahim iki gündür akşam çalıştırıyolarmış sabah çalışmıyomuş bugün en son konuştuğumuzda yeni beyin takıp sabah kontrol edecem falan dedi usta bakalım bekliyorum işte inşaallah fazla geçirmezler:D
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  6. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.239
    113
    vag comla laptoptan mı yoksa arıza tespit cıhazı mı..vag kablosuyla laptoptan deneyin bakalım.beyin demek motora sinyal yollar beyinden gelen sınyalle motor çalışır yol alır...bende diyorum kı elektriksel donanımda sıkıntı ...yani kaçak var su iletkendir cunku beyine su girse bana göre arac çalışmaz mantık budur.izin vermeyen bişi var.inş beyin değildir sıfır beyin 2500 cıvarı +işçiliğide pahalıdır.deneme yanılmayla başka beyinle test edilebilir ama o elektriksel sıkıntı o beynede zarar vermesınden korkuyorum bi yerde su var cunku.akılsız ustanın eline düştün mü yandın
     
  7. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.362
    113
    Konu başlığını lütfen kurallara göre düzgün açınız.
    Açacağınız konu başlığı konu içeriğiyle orantılı olmalı.
     
  8. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.239
    113
    tarafımdan düzeltilmiştir...
     
  9. İSPİRLİdadaş

    İSPİRLİdadaş SCW Üyesi

    467
    323
    63
    Kar yağınca yağmur yağınca arabanın beynine nasıl su kaçıyor @kirlisakal bi aydınlatır msn abi
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  10. Minnik

    Minnik SCW Üyesi

    8
    13
    3
    Üstad beyin su içindeymişti onu çıkartıp yeni beyin takmışlar denemek için yine stop etmiş dediğin gibi bi yerde su kalmış tekrar kontrol edecekmiş
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş