Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

cordoba ile uzun yol...

Konu, 'Cordoba' kısmında quArd tarafından paylaşıldı.

  1. quArd

    quArd SCW Üyesi

    157
    71
    28
    Arkdaşlar 2005 seat cordoba 1.4 tdi stylance aracımla ilk defa uzun yol yapacağım.
    uzun yolda sabitlemem gereken en ekonomik devir/hızı bilen arkadaşlar yazabilirmi???
    birde aracı kaç saatte bir dinlendirmek lazım.?
    ayrıca uzun yol için farklı konular açılmış olabilir ancak cordoba ile olan uzun yoldaki tavsiyelerinizi bekliyorum... ;)
     
  2. quArd

    quArd SCW Üyesi

    157
    71
    28
    Güncel...
     
  3. ofaltindal

    ofaltindal SCW Üyesi

    183
    108
    43
    bende cordobamla yeni almış olmama rağmen çok uzun yol yaptım bana göre en ekonomik devir hız yaklaşık 2000 devirlerde buda 90-100 arası bir hıza denk geliyo yakıt bakımında çok iyi bu aralık, ben dinlenmek için 4 saati geçirmiyorum 4 saatte bir yarım saat 15 dakika arası dinlenmek iyi geliyo. bide 1.4 tdi cordobalarla uzun yol çok rahat insanı yormuyo daha önceki aracım (1.4 hb clio) beni çok yorardı resmen ben onu taşıyormuşum hissi verirdi bana. bu arada iyi yolculuklar....
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. quArd

    quArd SCW Üyesi

    157
    71
    28
    Bi Allahın kulu yazmış ya ölsem gam yemem..!
    Tşk ederim dostum bilgilerini paylaştığın için...
    LEon olsaydı araç eminim 100 kişi yazardı şimdiye kadar!!!!!!!!
     
    Bunu beğendi. 3 kişi bunu beğendi.
  5. ZaferAykan

    ZaferAykan SCW Üyesi

    362
    72
    28
    arkadaşın verdiğin hız ve devir en ekonomik olanıdır..ancak unutulmaması gereken ayrıntı yolcu sayısı ve yük..! aracın devrini düşürüp hafif rampalarda yormaktansa azıcık fazla yakmasını yeğlerim...iyi yolculuklar....uzun yolda seni yormayacağı kanısındayım...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. quArd

    quArd SCW Üyesi

    157
    71
    28
    tşk ederim kaptan;)
     
  7. ZaferAykan

    ZaferAykan SCW Üyesi

    362
    72
    28
    rica ederim....ibiza ve cordoba kullanıcısıyım....ort değer ben 100km/h -----> 3.4lt. gördüm...ama en ekonomik kullanımda değerim 3,6 oldu...en baba otobanda allah ne verdiyse seyahatımda ise 6,4 ile sonlandırdım.....bu araçlarla toplam katedilen km 90000 'dir. bi yerden bi yere giderken depoya attığım yakıttan hiç şaşmadım :D bu da ayrı hastalık :seat
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. quArd

    quArd SCW Üyesi

    157
    71
    28
    hangi petrol şirk. kullanıyorsun?
     
  9. ofaltindal

    ofaltindal SCW Üyesi

    183
    108
    43

    haklısın kardeşim leon olsaydı yüzlerce yorum yağardı buraya ama cordoba olunca işler değişiyo ne yapalım ama şuda bi gerçek cordoba her yola uyar yeri gelir çok iyi bir aile arabası olur yeri gelir iyi bir modifiyeyle spor araba olur..
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  10. quArd

    quArd SCW Üyesi

    157
    71
    28
    cordobacı arkadaşları bi toparlayabilsek güzel olacakta...
     

Sayfayı Paylaş