çokmu yakıyo?normalmi? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

çokmu yakıyo?normalmi?

Konu, 'Mk5 (2008+Günümüz)' kısmında CUPRA BOCANEGRA tarafından paylaşıldı.

  1. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    602
    Beğenileri:
    235
    Ödül Puanları:
    43
    merhaba arkadaşlar sormak istediğim bişey var bende 1.6 105hp dsg ibiza var depoyu fullüyorum yedeğide dolduruyorum ağızına kadar doluyo :) bu şekilde 300 km gidiyo bu normalmi?ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.Bu arada araç hep agrasif kullanılıyo :D
     
  2. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    kendinne garezinmi var agresif gidiyosun 1 depoda normal dene bakalım ne kadar farkedecek ne kadar agresifsin onuda görmüş oluruz
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  3. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    525
    Ödül Puanları:
    113
    1 depo 300km kal krizi nedeni
     
    yukcell88 ve CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  4. hades

    hades
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Şu sıra ben lpg de 400 krş yakıyorum. Açaba benzin tüketiyor olsam 700-750 krş mu olacaktı bilemedim. Ama bende çok agresif kullanmaya başladım. Filitre taktım araç hep 6000 devir ve üzerinde sesi dinlemek için. Değer.........
     
    ((R))oyal Class ve CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  5. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    550 km yapman lazim 300 km cok cok az
     
    Anarchist ve CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  6. tolga34

    tolga34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    43
    160 lık rocco ya biz o kadar km yapıyoduk full depoyla ne yaptın be o arabayla :D
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  7. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    602
    Beğenileri:
    235
    Ödül Puanları:
    43
    cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar ben araçta bi terslık var ondan mı acaba diye düşündüm bi dahaki depoda normal kullanıcam bakalım nekadar yakacak sonucu yazarım
     
  8. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    602
    Beğenileri:
    235
    Ödül Puanları:
    43
    depoyu doldurdum gene ağızına kadar yedek dahil :) biraz normal kullandım biraz agrasif sonuç 450km demekki basmayınca araba bişe yakmıyo :D
     
  9. REİS38

    REİS38
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.334
    Beğenileri:
    1.469
    Ödül Puanları:
    113
    yakıt değerlerini litre ve km olarak yazarsan daha açılayıcı ve ilerleyen zamanlarda araştıran arkadaşlar için sorun ve verilen cevaplar ışık tutacaktır.
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  10. ((R))oyal Class

    ((R))oyal Class
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    212
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Sonunda durust bı lpg kullanıcısı :D
    Abı bır arkadasım lpg 350 kr yakıyor cocuk soylemeye uttanıyor yok bırı 25kr yakıyor dıyo yok bırı 20 kr yakıyor dıyor ılk senden duydum aynen benım arkadasımdada lpg leon var 35-40 kr arası yakıyor agresıf kullanımlarda...
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş