Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

çift renk

Konu, 'Araç Muayene & Motorlu Taşıtlar (MTV)' kısmında Karaduman tarafından paylaşıldı.

  1. Karaduman

    Karaduman SCW Üyesi

    315
    1
    18
    merhaba arkadaşlar..

    geçen caddebostanda ışıklarda beklerken sağolsun bır trafık polısı sağ cek dedi ve sonra arabanın üstü karbon kaplı olduğu için polis sıkıntı yarattı ve bunu ruhsatta işletmemi söyledi..benim sormak istediğim ruhsata işlettikten sonra aracı tekrardan muayeneye sokmaya gerek var mı ?
     
  2. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.359
    113
    bildiğim kadarıyla hayır işletmen yeterli olacak.
     
  3. aux

    aux SCW Üyesi

    1.852
    7
    38
    zaten ruhsata işletebilmek için aşama şu;
    gidip bir trafik muamelecisine ek1 formu doldurtuyorsun, renk bölümüne kırmızı siyah diye yazdırıyorsun..
    sonra o formla birlikte tüv muayene istasyonuna gidiyorsun..renk tespiti için geldim diyorsun..tamamen ücretsiz bir işlem bu..rengine ve şase numarana vs. bakıp onaylıyorlar bir belge daha veriyorlar..
    o iki belgeyle birlikte bağlı olduğun trafik şubesine gidiyorsun ve ertesi gün yeni ruhsatını alıyorsun..
    aracımı siyahtan beyaza çevirdim kaplama yöntemiyle ve tavanı siyah bıraktığım için uyguladığım prosedür aynen bu idi..
     
  4. mete

    mete SCW Üyesi

    402
    29
    28
    işletmeden önce muayeneye gitmek gerek renk tesbiti için sonuçta ruhsatı değiştirmeye gittiğinde yazılı bişey olması gerek elinde
     
  5. Karaduman

    Karaduman SCW Üyesi

    315
    1
    18
    bilgi için saolun arkadaşlar..
     
  6. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    basit bir olay sorun olmaz :)
     
  7. Karaduman

    Karaduman SCW Üyesi

    315
    1
    18
    bende öyle düşünüyorum özgür de muayene işin içine girdimi deli oluyorum :)
     
  8. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    muayeneye gitmen gerek işlem yapıldıktan sonra sigortacıdan ek1 formunu düzenletip muayeneye gitmen gerek daha sonrada ruhsat değişecek
     
  9. SKY PAAL

    SKY PAAL SCW Üyesi

    46
    2
    8
    valla olayın tarifi tamamen bu. ek-1 ile herangi bir muayene istasyonuna gidiyorsun renk tespiti ni yapıyolar evraklarla trafik şubeye gidiyorsun. yalnız bazı şubeler bazen boya faturası ısteye bılıyolar onun ıcın trafik şubeye gitmeden karbon kaplattıgın yerden fatura uydura bilirsen ii olur....
     
  10. mete

    mete SCW Üyesi

    402
    29
    28
    hiç basit bi olay değil, arabayı yediemine çekerler, arabayı çıkartmak için orada söktürmen gerekebilir, aynı şey eksozdada geçerli, yediemine usta götürüp söktürmen gerekir, Amcamın yediemini var şahit oldum bunlara
     

Sayfayı Paylaş