• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Chip, arka tampon, arka spoiler, jant&lastik, alacağım tavsiyeleriniz?

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#31
Pazar günü Barbaros abi çalışmaz ama Serbay abi..
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,944
Beğeniler
2,644
#32
barbarosun yeri tam olarak nerede? saat kaça kadar çalışıyor?? birde tel. numarası varmı olmazsa başka bi gün geliriz artık :(
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,944
Beğeniler
2,644
#34
Yiğit pazar günü İstanbuldayım kesin olarak... Sen bi tel çakıverirmisin pazar günü için bi yakınım oraya gelicek diye felan seni tanıyordur belki yardımcı olur... Öğleden sonra orda olurum :( acaba ne der? sen görüştükten sonra bende alo yaparım da referansda tel ederse iyi olur diye düşünmüştüm
 

Burak Y.

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
37
Beğeniler
0
Yaş
35
#35
nooldu son durumlar?

jant lastik konusunda kullanma koşullarına yada beklentilerine göre seçmeni öneriyorum . yardımcı olacaksa benim düşüncem 225/45-17 lastikten yana . 215/45-17de olabilir ama yurdumuzun yol koşullarını göz önüne getirirsek biraz yanak ihtiyacı duyacaksın ve 18leri unut gitsin işlemvelliği çok etkiliyo bunun üstüne yakışı ve performansıda etkile... lastik olarak pirelli pzero yu tavsiye ederim . kendi imprezamada takmıştım şuan kuzeninkinede taktırdım 225/45-17 ve çok fark ediyo . rossoyu geç o paraya değmez bu güçteki bir araç için.!

sanırım 1.4TSI var sende dimi?
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,944
Beğeniler
2,644
#36
evet 1.4 tsi var. lastikleri aldım ebat olarak 215*45*18 aldım çokda memnunum. pirelli zero rosso.. 18 jant varolanları kullanmaya devam ediyorum şimdilik..
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Beğeniler
280
Yaş
45
#37
Serbay yazdıramadın mı hala? epi topu 1 saatini bile almıyor. değişimi hemen hissetmeye başlayacaksın emin ol.
 

Burak Y.

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
37
Beğeniler
0
Yaş
35
#38
şu beyin yazılımı ile ilgili bana bilgi verebilecek birisi varmı özelden?
 

Burak Y.

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
37
Beğeniler
0
Yaş
35
#40
kendi aracımızda tamamen elle müdale edilebilen bir beyin var şuan ve kendimiz programlayabiliyoruz . yok merak ettiğim konu şu ; tsi de nasıl müdale ediliyo yazılımda yane daha dorusu vw gurubunda hiç denemedim . bu işi yapan bildiğim superchips , abt ve revo tech var . başka neresi var tr de yada bireysel yapanlar gibi...? hangi marka yada bireysel kişi ne veriler alıyo/almış gibi sorular aklımda geçiyo . buarada konuyu saptadığım için özür... o yüzden özelden diye belirtmiştim.
 
Üst Alt