Canavarımı satıyorum | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Canavarımı satıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#1
arkadaşlar ibiza tdi sportumu satma kararı aldım. ilgilenenler 0505 369 1925 den bana ulaşabilirler. saat 16:00 dan sonra arayabilirsiniz. kısaca bilgi verirsek 2004 model 148 bin kmde. şasi ve motor on numara.yaklaşık 190 hp ve +400nm tork. en son scw ye 19 bin tl. pazarlık yapılmış hali arkadaşlar. 5 bin tl extra var arabada. ve takas düşünmüyorum 1.4 tdi fiyatına :D
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#3
harbi canavar:)
hayırlı satıslar abı
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#4
sağol yunus emre

---------- Post added at 02:24 ---------- Previous post was at 02:24 ----------

teşekkürler özgür
 

MRA 23

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
831
Beğeniler
0
#6
hayırlı satışlar...ogün alsın işte bunu...tadı damağında kaldı zatn ;)
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#9
Abı suan heralde en mantıklı Tdı ılanı senınkı oldu,sacma sapan fıyatlara satanlar var.Hayırlısı olsun sımdıden
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#10
bu arada yapılacak 1300 tl masrafla araba 210 hp ve 450 nm torka sahip olacak arkadaşlar. eğer satılmazsa ben yapacam zaten bu işi. alt yapı hazır yani :D

---------- Post added at 02:28 ---------- Previous post was at 02:28 ----------

Abı suan heralde en mantıklı Tdı ılanı senınkı oldu,sacma sapan fıyatlara satanlar var.Hayırlısı olsun sımdıden
teşekkürler can
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...