• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Cam Filmi

H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
benim burda üsküdar da cam filmcim var, lumar film kullanıyor ve işcilikleri mükemmel, ön cam hariç 300TL ye yapıyor ve her türlü malının ve işcilğinin arkasında zaten ben yolladıktan sonra aksi imkansız tabi.. istanbula gelirseniz yerini numarasını veririm, boşa gidip o malum markalara bi dünya para vermeyin..
 

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
İsim
Sercan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 SCN 43
Bu arada ziebart ömür boyu garanti veriyo. liste fiyatı 589 Liraymış :) ben pazarlıkla 400 liraya indirdim 15 gün önce uygulattım. 3 gün camları açmadım
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
İsim
ogün özcan
Nereden
Ankara
Plaka
c coupe
çok paralar ya polıs bı cısse bıttı 300 400 tl gıt kendın al cek camlara nolcak cızılıerse bı daha alırsın cekrsın.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
uygun fiyata ben de yardımcı olurum..

Bu arada ziebart ömür boyu garanti veriyo. liste fiyatı 589 Liraymış :) ben pazarlıkla 400 liraya indirdim 15 gün önce uygulattım. 3 gün camları açmadım
3gün mü kapalı kaldı..
biraz uzunmuş sanki bakkallardaki siyah poşeti cama yapıştırıp 3 gün açmasan o da ömürlük yapışır yahu.. :D
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
46
İsim
Faruk NASIF
Nereden
İstanbul
Plaka
34 GE 9723
bendeki tonu oldukça açık, eğer polis bişey derse sökerim bir daha da cam filmi falan uğraşmam sanırım. Şu ana kadar hiç cam filmine laf söyleyen çıkmadı daha. Bizim burada haftada bir iki çevirmeye durmasam bile muhakkak girerim. Araçda bayan ve çocuk olduğunu farkedince durdurmayıp gönderiyorlar zaten.
 

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
İsim
Sercan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 SCN 43
uygun fiyata ben de yardımcı olurum..



3gün mü kapalı kaldı..
biraz uzunmuş sanki bakkallardaki siyah poşeti cama yapıştırıp 3 gün açmasan o da ömürlük yapışır yahu.. :D

3 gün açma dedi yigit ama ben 1,5 2 gün tek dayanabildim malum havalarda sıcaktı o zamanlar :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
abi 3 gün çok gereksiz zaten..
özellikle yaz mevsiminde yaptırdıysan bi gündüz kapalı kalsa kafi..
 

06 levent 534

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
8,966
Yaş
46
İsim
LEVENT KARACA
Nereden
Ankara
Plaka
06 LK 534
hala lazımsa telefonlaşalım erdem
 

Canede

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
199
İsim
Erdem Salman
Nereden
Ankara
benim burda üsküdar da cam filmcim var, lumar film kullanıyor ve işcilikleri mükemmel, ön cam hariç 300TL ye yapıyor ve her türlü malının ve işcilğinin arkasında zaten ben yolladıktan sonra aksi imkansız tabi.. istanbula gelirseniz yerini numarasını veririm, boşa gidip o malum markalara bi dünya para vermeyin..
tamam kardeşim, ben arkadaşımla konuşayım, istanbula gelebilirse senden telefon adres alalım, değerlendirmeye alsın arkadaşım

---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:59 ----------

uygun fiyata ben de yardımcı olurum..
yiğit marka ve fiyat bilgin varmı? bütün seçenekleri değerlendirmek istiyoruz. Sana zahmet

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

bendeki tonu oldukça açık, eğer polis bişey derse sökerim bir daha da cam filmi falan uğraşmam sanırım. Şu ana kadar hiç cam filmine laf söyleyen çıkmadı daha. Bizim burada haftada bir iki çevirmeye durmasam bile muhakkak girerim. Araçda bayan ve çocuk olduğunu farkedince durdurmayıp gönderiyorlar zaten.
Geçenlerde bir polis memuruyla muhabbet ettik, %40 koyuluğa kadar bişey demiyorlarmış Faruk abi.

---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:01 ----------

hala lazımsa telefonlaşalım erdem
tamam Levent abicim irtibata geçeceğim seninle.
 
Üst Alt