• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Buda benim canavarım :))

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
İsim
koray sezginer
Nereden
İstanbul
Plaka
34 FP 3773










yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar , maşallah deyin :)
 

alicanbasarir

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
1,688
İsim
Alican Başarır
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TC 7923
maşallah çok güzel duruyo canavar allah kaza bela vermesin kardeş :)
 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
İsim
koray sezginer
Nereden
İstanbul
Plaka
34 FP 3773
amin kardeşim sağol :)
 

Killah

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
233
Yaş
29
İsim
Doruk Önder
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TV 8747
önden duruşuna bayıldım, güzel bi jantla cok daha guzel durucagina inaniorum. Masallah :) allah kaza bela vermesin
 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
İsim
koray sezginer
Nereden
İstanbul
Plaka
34 FP 3773
sağol dostum :) tek eksiğim jant onu da zamanla halledicem inş ..
 

AHHA

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
94
İsim
Ahmet Hatipoğlu
Nereden
İzmir
evet jantlarla daha da güzelleşir, kazasız belasız..
 

picassoner

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
927
Yaş
39
İsim
Hakkı Soner EYNALLI
Nereden
Adana
Plaka
O1P2760
maşaallah rengi de çok güzel 10 numero 10
 

ERK_RS

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Kas 2009
Mesajlar
2,831
İsim
Riza Kerim
Nereden
İstanbul
koray masallah ama bu yaptigini hic yakistiramadim yani sana. one petekli izgara aliyorsun ve bana haber vermiyorsun. oyle olsun bakalim.
 

crawlinq

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
210
Yaş
29
İsim
Can Köse
Nereden
İzmir
tek kelime ile güzel araba diyim arkadasım :)
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Yaş
28
İsim
Özgür Gönül
Nereden
İstanbul
Plaka
EM6084
nazar degmesın
 
Üst Alt