Bu yakıt değerleri normalmi?? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Bu yakıt değerleri normalmi??

Konu, 'Toledo' kısmında majestic_81 tarafından paylaşıldı.

  1. majestic_81

    majestic_81
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    seat toledo 1.6 16v signo techno plus 2004 model aracım var yani 10 gün oldu alalı:) aldığım gün sıfırladım km yi 25lt benzin aldım yaklaşık 180 km yaptım bugün ibre sıfıra dayandı benzin pahalı biliyorum ama bu yakıt değerleri normal mi araçta bi problem mi var acaba?? Paylaş:
     
  2. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    öyle anlayamazsın abi tüketimi ya bir depo fulleyim tamamını bitirip tekrar fullersin yada depoyu fulleyim 100-200 km sonra aynı pompadan tekrar fullersin ozamanda belli olur
     
  3. kaan33

    kaan33
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    ben şehir içinde 100km 9-11 litre arası yakıyor.Eğer daha sert kullanırsam değerler artış gösteriyor. Tolede güzel hoş ama yakıttı seven bir arac :D:D
     
  4. majestic_81

    majestic_81
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    lpg taktırmak istemiyorum ama bu gidişle takacaz galiba.
     
  5. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    48
    1.6 ların yakıtlarını duydukça zamanında iiki 1.8 almışız diyorum
     
  6. majestic_81

    majestic_81
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    1,8 daha mı az yakıyor..? dizel galiba.
     
  7. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    48
    değil benzinli ama 1.6 lardan az yakıyor (benzinde)
     
  8. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    7.2gibi bir ortalama çıkıyo sanırım bence 1.6için normal bi değer...
     
  9. majestic_81

    majestic_81
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    12,5 13 litre gibi bir değer var normal mi_?
     
  10. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Forumda tüketim konuları açılıyo hep ama dikkatimi çeken şöyle bişey var.
    Şu kadar litre ile şu kadar yol yapıyorum, normal mi diye sormak yeterince açıklayıcı değil. Sonuç olarak aracı nasıl, nerede kullandığınızı bilmeden tüketim hakkında fikir söylemek yanlış olur.
    Motor ısınmadan, kısa mesafe mi, dur kalk mı, uzun yol mu, basarak mı basmadan mı ortalama şekilde mi vs. vs. nasıl kullandığınız hakkında daha detaylı bilgi verirseniz daha faydalı bilgiler alabilirsiniz :)
     

Sayfayı Paylaş