Bu Triger Setimi?.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Bu Triger Setimi?..

Konu, 'Teknik Destek' kısmında Anarchist tarafından paylaşıldı.

  1. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    Arkadaşlar bu adresteki ürün hakkında bazı sorularım var anlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...

    http://www.oemvag.es/repair-kit-for-toothed-belt-1620-p-231.html?cPath=22_37_58

    Öncelikle bu parçaların isimleri ne?
    Sonra bunlar orjinal mi?
    Bunun kargosu ne kadar tutar?

    Triger değiştiricem artık iyice niyetlendim parçaları en iyi en ucuz nasıl malederim onun peşindeyimde :)
     
  2. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    bende cordobaya bakarken gördümde şimdi almayacam diye kurcalamadım hele sen bi alda ortak bakalım ona göre ucuza gelirse bende oradan alırım:)
     
  3. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    Triger mi bu? :) Tam set mi ordaki parçalar ne burdaki fiyatlarla karşılaştırıcam :) Ona göre alıcam kargosu falan aynı fiyata gelcekse gerek yok maceraya :)
     
  4. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    Sanırım kimse bilmiyor :(
     
  5. byanmaz

    byanmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    evet bu gergi makarasıyla rulmanıyla triger seti. parça numarası diğer sitelerdeki triger setleriyle tutuyor. sitede orijinal vw parçası olduğu yazıyor. yalnız gümrükte takılma ihtimali var küçük de olsa. sınır 100 euro diye biliyorum.
     
  6. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    Eğer orjinal ve tam set ise çok uygun değilmi fiyatı?..
     
  7. eroldursun

    eroldursun
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    28
    nasıl yani aldığımız parçalar 100 euro üzeri ise gelmezmi ki ???:(
     
  8. byanmaz

    byanmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
  9. REİS38

    REİS38
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.334
    Beğenileri:
    1.469
    Ödül Puanları:
    113
    evet bu triger seti ama bunun haricindede araç açıldığında ismi şimdi aklıma gelmeyen bir iki parça daha değişebileceği söylenmişti bana ama bu ürün orjinalmi dersen bir şey diyemem ona
     
  10. kamikaze

    kamikaze
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    83
    Pahalıymış, Ford larda benzer set 120-140 TL arasıdır....
     

Sayfayı Paylaş