Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Bu Sesten Otesi Yalan Ne Yazik ki Arkadaslar...

Konu, 'Video' kısmında 007 tarafından paylaşıldı.

  1. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
  2. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    :rolleyes::rolleyes: bunları izlerken resmen yamuluyorum mimiklerim değişiyo çizgi film izleyen 3 yaşındaki çocuk gibi oluyorum:D
     
  3. whiteline-XL

    whiteline-XL SCW Üyesi

    1.636
    56
    48
    bu sesleri dinleme k demekki sadece bende rahatsızlık değilmiş. teşekkurler hakikaten resital gibi senfoni gibi:D kulaklarımın pası silindi yemin ederim:D
     
  4. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Serhat nedense baska bir markanin egzost sesi beni bu kadar etkilemiyor..ne ferrari ne lambo ne de aston...
     
  5. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Kaan abi valla herkesin müzik kulağı farklıdır kimi arabesk sever kimi senfoni :D buda gerçekten bu ne ya diye kızılamıyacak dinleyen herkese öff be dedirtecek bi ses :)
     
  6. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Ötesi var bence SLS.. :)
     
  7. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Porsche nin sesi daha güzel abi...:)
     
  8. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Yahu bunu polis bile cevirmeye kiyamaz:)
     
  9. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Araba harika olduğu kadar 6.3 :D seste muhtesem tabi herseyin bir bedeli var :D
     
  10. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    AMG ailesinin en yeni uyesi:eek:key:
     

Sayfayı Paylaş