Bu Gün Günlerden Pazar Ve Ben Arabamı Bek Sevdim | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Bu Gün Günlerden Pazar Ve Ben Arabamı Bek Sevdim

fatihyksel

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Şub 2012
Mesajlar
1,487
Beğeniler
537
Yaş
26
#1

#ismail

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
6,332
Beğeniler
2,511
Yaş
38
#3
Ynt: Bu Gün Günlerden Pazar Ve Ben Arabamı Bek Sevdim

Ellerine sağlık...beğenerek fotoları inceledim. Detaylı bir çalışma olmuş...:thumbup::thumbup::thumbup:
 

fatihyksel

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Şub 2012
Mesajlar
1,487
Beğeniler
537
Yaş
26
#8
ben bi bakım malzemeleri alayım sen arabaya bakışımı gör abi. :)
bakım malzemeleride olunca yıldır yıldır olur araba :) bende önceden düşünüyodum imkan yoktu ama artık havalar da düzeliyo havalar düzelene kadar çeyizi düzecem ararabanın bakım malzemeleriyle :)
 

LeonStyle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
2,531
Beğeniler
700
Yaş
18
#10
bakım malzemeleride olunca yıldır yıldır olur araba :) bende önceden düşünüyodum imkan yoktu ama artık havalar da düzeliyo havalar düzelene kadar çeyizi düzecem ararabanın bakım malzemeleriyle :)
valla bizim buralar biraz müsait olsa insanları kıl olmasa laf söylüyorlar fln bisiklet temizlememe bile ,arabanın dısını kendım yıkayacağım 10 15 tl veriyorm jantlar pislik içinde al desem almaz pis bırakıyolar arabayı onlara yıkatıcağıma 10 15 tl verir bi sonax şampuan alır suyumu alır sabunlar evden hortum bağlar bi güzel durular temizlerim. ama ev 10.katta bayağı para veririm hortum için. :) ama iç bakım malzemeleri alıcam koltukları özenle silicem süpürücem paspasları fırçalıyıcam güzelce tazikli su çokda iyi almıyo fırça daha iyi daha aklımda neler neler. artık daha iyi bakmayı dusunuyorum.