Bu farklilik nedir ? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Bu farklilik nedir ?

Konu, 'Teknik Destek' kısmında swotr tarafından paylaşıldı.

  1. swotr

    swotr Misafir

    arkadaslar aksam cektigim fotolarda yeni farkettigim garip bir durum var.. soldaki fotoya bakarsaniz on kapida sanki film varmis gibi bi farklilik var.. gunduz fotolarinda yok sagda goruldugu uzere.. arka kapida ufak bir cizik vardi, boyasida gitmemisti, ama cizginin oldugu yer cizik boyunca belli belirsiz ezikti, dikkatli bakilmayinca farkedilmeyen biseydi yani .. gecenlerde aero takilirken o da aradan ciksin dedim o yuzden boyanmisti, .. alttaki imzada aerodan sonra onda da yok gorunuyor.. nedir olay bilgisi olan var mi :(
    Eki Görüntüle 2762 Eki Görüntüle 2763
     
  2. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    Abı anladıgım kadarıyla boyadan mı suphelenıyosun sen
     
  3. safaks

    safaks
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Ona bakarsan ilk resimde sanki arka tamponda da var abi.. Bence hafif bi ton farkı var buda foto makinesinde ışıkta çok belirgin durmuş.. Bi nxt ile cila yaptıkmı hiç belli olmaz abi o ;)
     
  4. swotr

    swotr Misafir

    can boyadan supheleniyorum, isik yanilsamasi olsa direk kapi boyunca olmaz .. farkli lokasyonda bi foto daha var onda da var.. ama gunduz fotolarda yok
     
  5. swotr

    swotr Misafir

    safak arka aero takilmisti.. sonra da meguiars da nxt yaptirmistim
     
  6. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    Ben de ılk etapta fotoluk b durum mu dıye baktım ama benım gordugm arka camurluk ve dıregı arka kapı ıle aynı on kapı kırlı gıbı daha koyu duruyor sankı tutturamamıslar gıbı rengı dıcem ama bu sefer arka camurlukta kapı ıle aynı renkte onun acıklaması olmıcak abi
     
  7. safaks

    safaks
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Abi başka yerde çekilen resimde de mi böyle çıktı.. o zaman renk tutturamamıslar dicem ama gündüz fotoda hiç belli deil.. Acaba yeni boyada foto çekerken vernikten vs. ışık yansıma yaparda renk ton farkedermi ? Sizler fotodan daha ii anlıyorsunuz ama..
     
  8. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    safak gunduz fotosundan cok arabanın boyasına en ıyı gece ısık altında bakıldıgını soylerler cok net boya farkları ortaya cıkıyormus
     
  9. safaks

    safaks
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    o zaman ton farkı var can.. Dimi ?
     
  10. swotr

    swotr Misafir

    can; sanirim onu da boyamislar, biri vurup kacmisti arka tampona.. camurluk kisimda tamponla kesistigi yerde cok ufak cizik olusmustu.. sanirim onun icin orayida boyadilar .. bu durumda arka tampon yeni aero zaten, arka camurluk ve kapi boyaninca kapi farkli kaldi oluyor sanki :confused:
     

Sayfayı Paylaş