bu cordoba doğuş(joker_dd)un cordobamı? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

bu cordoba doğuş(joker_dd)un cordobamı?

Konu, 'Sohbet' kısmında Şeker Adam tarafından paylaşıldı.

  1. Şeker Adam

    Şeker Adam
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.435
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
  2. omercanilica

    omercanilica
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.109
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    yok degıl hatta ben dogus aracı satarken adama mesaj atmıstım bu gıdıste dogusun ılan nosunu verıp arabaya cok benzıceksın dıe :D
     
  3. Şeker Adam

    Şeker Adam
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.435
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    abi bildigin aynı ya ve ben bunu ankarada hıc goremdım.
     
  4. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    cok benzıyo ya
     
  5. omercanilica

    omercanilica
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.109
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    aynı zaten jant farlar stoplar tavan tamponlar(tam sıyah yapmamıs cocuk) ıc konsol farklı
     
  6. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    tampon FR
     
  7. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    acayip benziyo..
     
  8. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    araba ankarada değilde istanbulda olsa yicez nerdeyse :D
     
  9. ERKİN

    ERKİN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    bende görmedim hiç...ama güzel olmuş...bu kadar kupon bi arabaya binermiyim? ona hayır derim işte...
     
  10. Gilgamesh

    Gilgamesh
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.579
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Klonlanmış bir kopyası. Doğuş un aracının için komple piano black ayrıca doble dediğiniz ses sistemi vardır. Artık Mustafada :D
     

Sayfayı Paylaş