Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Brighton

Konu, 'Fotoğraf' kısmında ZGR tarafından paylaşıldı.

  1. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
  2. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    leon un ızgarasıı ılk defa goruyorum :)
    bugunde makyajlı bı fr gordum asıla asıla gıdıyodu eleman :)
    trafıge hala alısamadım sagdan sagdan gıdıyolar
     
  3. mandufla

    mandufla SCW Üyesi

    375
    1
    18
    vay.. zagorum iş başında..:D güzel yermiş özgür..
     
  4. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    abı ıstanbulun anadolu yakası kadar bıle degıl burası
     
  5. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    ow yeaahh:) elıne saglık yawru her gun foto paylas burdan bızlere.Bu arada o leon ecomotiv falan flan dıe sattıklarından olabılır onların ızgarası oyleydi.Seatcupra.net e gır TR den geldım nerde toplasıyosunuz de bol bol seat goster bıze:)
     
  6. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    çektikce eklerım buraya can
    evet ıyı hatırlattın bir gireyip bakayım oraya ben
     
  7. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    Aman abi orda da boşver Seat'ı. Supercar'lardan çek ekle Özgür :D
     
  8. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    her yerde porsche var
    bugun sehır merkezınden okula dogru yururken bı kac tane GT-R gordum
    ama hepsı 60 la falan gidiyo bagırtmak yok :D
     
  9. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    Makasta yoktur orda şimdi hehe :D
     
  10. plajhavlusu

    plajhavlusu SCW Üyesi

    3.140
    205
    63
    sen gezeceksın goreceksın ama nerde seat gorsen aklına bızler gelecegız hadı orda bulusmalara katılda arada bır bag kur ozgur um opuyorum
     

Sayfayı Paylaş