Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Brabus E V12 Black Baron..

Konu, 'Diğer Modeller' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Brabus E, W212..
    800hp, 1420nm (1100nm sınırlı)..

    255/35/19 - 285/35/19..

    0-100km/h : 3.7sn..
    0-200km/h : 9.9sn..
    0-300km/h : 23.9sn..

    10 adet üretim sınırlı başlangıç fiyatı 875K $..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. mfb

    mfb SCW Üyesi

    1.332
    6
    38
    arka çamurluğunun dışında bütün detaylarıyla mükemmel
     
  3. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    biz arabaya binmyoruz vallahi
     
  4. alicanbasarir

    alicanbasarir SCW Üyesi

    1.689
    84
    48
    bu ne ya biz indiklerimiz arabaysa bu ne :D
     
  5. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    tork neden sınırlandırılmıs boyun kırılmasın dıyemı:
     
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Merc'in 5 ileri otomatik bi şanzumanı var 1K nm torka kadar dayanabilen yeni olmayan bi şanzuman..bu arabada da muhtemelen o şanzuman vardır..
    Brabus şanzumanı biraz daha güçlendirmiş ama anca 100nm artış olmuş demek ki..yakın zamanda Merc' 1K nm üstüne hizmet edecek 7G-Tronic şanzumanı tanıtır artık herhalde..3-5 yıldır çalıştıkları yazıyodu..

    özetle niye sınırlı çünkü şanzuman kaldırmıyo o kadar gücü.. :D :D
     
  7. leon sport

    leon sport
    Administrator

    5.689
    326
    83
    arka teker kısmına neden öyle bi fanteziye girilmiş ? ve neden devir saatinin yanına analog saat koymuşlar :) olurmu yani :) bugattideki gibi koy hp devir saati.çok gereksiz olmuş...
     
  8. RedLeoN

    RedLeoN SCW Üyesi

    243
    6
    18
    Berbat bi araba ona vereceğim parayla çok daha güzel arabalara binerim bence.Her tarafa karbon panel yamamakla olmuyor.
     
  9. brave

    brave SCW Üyesi

    2.187
    175
    63
    harıka otesı bısey yapmıslar herıfler harbıden araba bu yane :D:D
     

Sayfayı Paylaş