Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

boya çıkması ve göcük :(

Konu, 'Araç Detaylı Temizlik ve Boya Koruma' kısmında kral_mzk tarafından paylaşıldı.

  1. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    arkadaşlar bugun bır baktım kı sag tarafta yaklasık 15 adet taş carpması sonucu olusan boya dokulmelerı var vede bır tanesı gocuk halınde 2 cm boyunda.olusma nedenı beledıyenın tuzlama calısması yapan aracından cıkan taşlar.. tam arabamın yanından gecmıstı ve aracın heryerınde tas vardı gıttıgımde ırı ufaklı .. bu sokulmus boyalar ılerde sorun yaratacak bana paslanma vb seyler buna nasıl bı mudahale edebılırım vede o gocugu nasıl duzeltebılırım.aklıma su geldı cızık kalemlerı cok derın cızıklerı dahı kapatıyormus... gocuk ıcınde kasko sırketım auto kıng ıle anlasmalı ufak tefek seylere ucret almıor ve prımden dusmuyor.. sızın onerılerınız nedır :(
     
  2. patrıot

    patrıot SCW Üyesi

    2.839
    290
    83
    boyat en saglamı olur
     
  3. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    taş carpan yerlermı komplemı yoksa? sag taraf mandamboaynması lazım bu seklde ıse.arabam 6000 km de 5 aylık bı arac..:S
     
  4. patrıot

    patrıot SCW Üyesi

    2.839
    290
    83
    cızıklerde genelde cızıge tırnal takılırsa hıcbırsey kapatmaz tek care boyatmak veya olusan bolgeyı veya bolgesel olan dokuntulerı yama yaptırmak tabıı kı ıyı bır ustada en mantıklısı bu bu yama olayı benım arabanın boyasında ıse yaramıyor.6000 km 5 aylık araba sımdı acayıp sınır oldum :mad:beledıyenın hemen kamyonunu bulalım :kizgin:
     
  5. aybarsdnr

    aybarsdnr SCW Üyesi

    2.684
    58
    48
    benim 300 km deyken boyandı arabam :) 3 gün olmuştu.bu kadar dert etmeyin.her yerde oluyor böyle şeyler
     
  6. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    gel bıde bana sor ne kadar canım sıkkın :( amcamın araba vardı arkamda onunkı daha 2 aylık araç onun her tarafı tas doluydu muhtemelen onunkı daha kotu durumda kufur edıcem sınırden ama bann yemekten krkuom :D
     
  7. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    Gecmis olsun Ömer can skıcı bı durum üzüldüm senin adına.. Fotografını cek oranın ve sonra boyat satarken bu yüzden boyattim dersin

    5 ayda 6bin km he.. 7 günde 1100 km yaptım ben yaa
     
  8. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    kanka boya işene gırdırmez babam.ben basta sadece o gocugu gordum oraya bı lokal boya olur dedım arbayı yıkattım bı baktım dı pohoo...bı auto kınge gıdıyım ben belkı bı cozum yolları vrdır
     
  9. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    önce bi king e göster bakalım ne diyecekler...
     
  10. Mertcii

    Mertcii SCW Üyesi

    337
    9
    18
    cok üzüldüm ya sinir oldum ama canını sıkma sen düzelir hangi arabada boya yokki zatn:mad:
     

Sayfayı Paylaş