• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

bocanegra spor yay yardım...

SİG@RG@R@

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
33
Yaş
35
İsim
AHMET KAYA
Nereden
İstanbul
Plaka
34 EE 734
mrb arkadaşlar..aracımı 3 gun önce teslim aldım..şimdi spor yay takmak istiyorum..fakat eibach ta sanırım 2.5 luk var H&R da ise 2.5- 4 luk var ..5 cmlık yay bulabilirmiyim?? eski kasaların yada farklı bi aracın yayı olurmu? nedeni ise en az 5 cmlık takmak istiyorum..yoksa coilover mı takmalı?..yardımcı olursanız sevininirm..saygılarımla...
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
Eibach'ta 3.5 var..uygun 5'lik de olabilir..
H&R'da ön 2.5 arka 4cm var..
bence coilover alın..duruma göre istediğiniz gibi ayarlarsınız her şeyini..
 

SİG@RG@R@

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
33
Yaş
35
İsim
AHMET KAYA
Nereden
İstanbul
Plaka
34 EE 734
koylevırda düşündüm fakat koylevır tamamen süpriz sonuçlar veriyo aracın tasarımına göre değişiyo bu sonuçlar..taktırdıktan sonra bi bakmışsınız 2 cm indirmiş 1 cm daha indirmeye kalkarsınız sürtme yapar..5 cmlik bi yay bulabilirsem birasdaha garanti gibi geliyo
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,998
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
bütçenize göre seçin derim..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
koylevırda düşündüm fakat koylevır tamamen süpriz sonuçlar veriyo aracın tasarımına göre değişiyo bu sonuçlar..taktırdıktan sonra bi bakmışsınız 2 cm indirmiş 1 cm daha indirmeye kalkarsınız sürtme yapar..5 cmlik bi yay bulabilirsem birasdaha garanti gibi geliyo
bu arada koylevır..sevdim bu olayı.. :D :D
 

SİG@RG@R@

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
33
Yaş
35
İsim
AHMET KAYA
Nereden
İstanbul
Plaka
34 EE 734
bütçeden ziyade istediğim gibi bişi olması daha önemli..
 

SİG@RG@R@

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
33
Yaş
35
İsim
AHMET KAYA
Nereden
İstanbul
Plaka
34 EE 734
yanlış yazmış olabilirim ama bu kadar gereksiz bi imla hatasına takılabilecek birinin olabileceği aklıma gelmemişti:)
 

SİG@RG@R@

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
33
Yaş
35
İsim
AHMET KAYA
Nereden
İstanbul
Plaka
34 EE 734
senin için düselttim:)
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
İsim
Ayberk Yazgan
Nereden
Ankara
Plaka
06 BM 4319
koylevırda düşündüm fakat koylevır tamamen süpriz sonuçlar veriyo aracın tasarımına göre değişiyo bu sonuçlar..taktırdıktan sonra bi bakmışsınız 2 cm indirmiş 1 cm daha indirmeye kalkarsınız sürtme yapar..5 cmlik bi yay bulabilirsem birasdaha garanti gibi geliyo
Coilover mı süpriz sonuçlar veriyo? :confused:
Yüksekliğini kendi istediğiniz gibi ayarladığınız şey nası süpriz sonuçlar verebilir ki?
Coiloverı, yayın düşüreceği kadar ayarlarsanız hiçbir türlü sürtmez. E tabi kimse bunun için coilover almıyo. Yay ne kadar indiriyosa çok daha fazla indirmek için alıyo. O kadar indirdikten sonra tabiki sürter.
Yay almak tercihinizse H&R tercih edin derim. Seat'ları en iyi H&R'ler indiriyo.
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Yaş
50
İsim
Varol VARDAR
Nereden
İstanbul
ben de coil al derim ..bu arada aracımı yeni teslim aldım dedin..bunu sadece meraktan soruyorum..yay yada coil takınca garanti bozulmuyor mu..mantık yapınca bana bozulur gibi geliyor..şu anlamda..fabrika şunu diyebilir ben aracı böyle ürettim sen orjinal yayları değiştirdin..bu sebeple aracın işte yumuşaklığı gitti sarsıntı yaptı..bu sebeple bozuldu..gibi cevaplar gelebilir manasında dedim.. ama bozmuyorsa çok iyi..

diğer bir olay da yiğit seni yermek için kuylovır olayına takılmamıştır...senin rahatlığın hoşuna gitmiştir..yoksa konu açtığın yerde zaten coilover yazmışsın..yani yanlış anlama..biz de bilerek üşendiğimiz zaman Türkçe yazıyoruz..seninle ilgili değil yani..

geleim konuya coil düşün bulabilirsen bilstein B12 B16 bak
 
Üst Alt