Boğasım geldi adamı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Boğasım geldi adamı

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#1
bugün arabaya bakmaya geldiler..
aslında 10 gündür arabayı inceliyorlar ben yokken gelip bakıp gidiyorlar hatta ben bilgileri aracılara anlattım..
neyse sabah yönetici geldi hocam biraz önce geldiler arabaya baktılar.incelediler gittiler biraz sonra gelecekler seni rahatsız ederim dedi hay hay dedim..
dün de konuşmuştuk..kendisiyle aslında 22 bin istiyorum ama başka araç almak istiyorum aracı beğendim o yüzden bunu satmaya kararlıyım anlaşırız dedim..
yönetici de ben onlara 20 dedim onlara 19 dedi bende 19 'a her şeyi söker öyle veririm dedim ve gitti.

sonra zile bastılar..ocam bir gelirmisin gittim..tokalaştık adamın ilk lafı bu arkadaşlar

AAA SEN JANTLARI DEĞİŞTİRMİŞSİN ORJİNALLİĞİ GİTMİŞ...işte o an boğacaktım...üstüne 17 inç jant takmışım benim dışımda herkes beğeniyor..225/17zr45 lastik var...
yaww sen biraz önce ondan önce hatta ondan önce gelip görmedin mi üstünde başka jant olduğunu GÖRDÜN..niye geldin..niye ilk lafın ooo..
orjinali kasetçalar Pioneer usb li aux'lu mp3 çalabilen cd çalar var....

AAAA orjinalliği gitmiş..
AAAA bu Signo değil...
BOĞACAKTIM......

git signo al yada bana dön ve deki hocam ben arabayı gördüm bna bir arabanı anlat...
bende sana anlatayım..sonra diyeceğini de değilmi...
yaww 7 yaşında araba bu...
sanki amerikan alıyorsun hani klassik bir araç alacaksında kolesiyonluk araç alacaksın da konuşuyorsun..
araba bu ..
SEN NEYİ AŞAĞILIYORSUN....
SONRA DA AŞAĞILADIĞIN ARACI ALACAKSIN .......UTANMADAN

yawww harbi dellendim...
 

akin

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
1,868
Beğeniler
91
Yaş
36
#2
olur böyle şeyler abi daha neler var seninki biraz normalmiş..
benim gıcır gıcır leona ''bunun direksiyonunu ve vites topuzunu boyadın mı '' diye sorduydu dayının biri.. hani laf km. oynanmışına gelecek.. :eek::eek:
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#3
salla abı adamın mallıgıymıs o arabayı bılmeden gormeden mı gelıyo sankı telefonda adamı kandırdın da abuk sabuk konusmus.
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,241
Beğeniler
308
Yaş
30
#4
abi sakin ol o pazarlık yapabilmek için söylemiştir onu yani fiyat kırmak için vay şurasında bu var burasında şu var o hesaptan gitmiş adam...

millet genelde bunu yapıyor o yüzden araba satmak çok zordur derim herzaman
 

mfb

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
1,332
Beğeniler
6
#6
relax varol abim ya sen onun dediklerine değil farklı şeylere odaklanmaya çalış abi :D
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#7
kızdığım da o..sen köylünün arabasını almıyosun..
koydum zaten lafı ilk cümlesinde..
bi dakka dedim orda dur konuşmaya böyle başlayacaksan yanlış başlıyorsun biraz baktı aaa bu signo değilmiş dedi gitti..
signo teknoloji paket ama çoğu signolar 8v ..16 olanları var galiba ama kaç tane..
adamlar için motor önemli değil...tüp takarız gideriz modundalar..galerici idi zaten..galeri emlak işi yapıyordu..giderken girdiği dükkanı gördüm
 

YEKTA

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
6,728
Beğeniler
2,393
Yaş
43
#8
kafanı taktığın şeye bak yav sal çayıra gitsin