BMW'nun Yeni 2.0T Motoru.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

BMW'nun Yeni 2.0T Motoru..

Konu, 'Diğer Modeller' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    2.0T 4 silindir, 245hp 350nm tork.. :)
    ilk olarak X1'de kullanılcakmış..
    0-100km/h: 6.1sn..

    BMW.. :hosgeldin:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    O nası bi motor konumu öyle.
    Teybin arkasında duruyo heralde..
     
  3. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    BMW ve ağırlık dağılımı hassasiyeti her zamanki gibi..
     
  4. aybarsdnr

    aybarsdnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.684
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    çok merak ediyorum.acaba sorunlu bir motor olur mu
     
  5. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    E93 te bu olucak tamamdır. Dahada bişey istemem.
     
  6. LEONISM

    LEONISM
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.709
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Çift turbo falan bişiler yapmışlar , farklı bi teknik var alette...
     
  7. aybarsdnr

    aybarsdnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.684
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    çift turbolu mu ki bu ??
     
  8. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Aybarsım tek turbo.
     
  9. plajhavlusu

    plajhavlusu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.140
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    63
    cıft fanus geldı aklıma :) bu arada motor cok guzel ama x1 gecen otobanda arkamdan geldı uzakta oldugu halde yol verdım ne oldugunu merak ettım bı baktım bmw cok kotu duruyor onden aglayan surat gıbı
     
  10. ERK_RS

    ERK_RS
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.834
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    48
    Twinpower Turbo diyor..
    bmw yaptiysa iyidir :)
     

Sayfayı Paylaş