Biri ŞAPKA mı dedi SCW şapka | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Biri ŞAPKA mı dedi SCW şapka

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#1
bugün avm de dolaşırken şapkalar gözüme çarptı ve bugün açılan bir mağazada kafamın büyüklüğüne uygun bir şapka bulabildim..yani kafamın küçüklüğüne uygun..
ve konusu geçmişti scw şapka yapalım diye elimdeki stickerlar ile fotograflık bir şapka yaptım..resimlerini çektim..biraz daha öne ve biraz daha küçük olursa güzel olurmuş onu gördüm..buyrun resimler



 

mfb

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
1,332
Beğeniler
6
#2
abi birde şapka takılıyken ekle fotoğraf varol abim görelim yüzünü özledik seni yahu :)
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#5
abi alemsin ya puhahapuhahapuhahapuhahapuhahapuhaha
 

24

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
3,408
Beğeniler
176
#6
Helal olsun varol abi yakışır................:)
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#9
şu anda yapmış olduğum scw nin küçük çıkarma logolarından olanı.üzerinde durmuyor...yapırtırma olduğu için kumaşda durmuyor...

bir araştırayım bakayım işleme logo nasıl olur..teel ince el işi ile tutturmalı olanı için
olursa yaptırır isteyen gönderebilirim
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#10
ahaaha güzel olmuş Varol abim böyle bişi yapalım.. :D :D