bir takım sesler , (2011 leon dizel dsg ) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

bir takım sesler , (2011 leon dizel dsg )

ReDLeoNn

Kayıtlı Üye
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
379
Beğeniler
58
Yaş
32
#1
Merhaba arkadaşlar,aracımı alalı 2ay oldu yalnız bir takım sesler var araçta araştırdğımda da bunların hastalığı dediler :D


1- Geri vitese taktığım zaman tık diye bir ses gelmesi
2-Camları açtığımızda şanzımandan gelen garip seslerin duyulması
3-Yakıt deposu doluyken arka koltuktan çalkalanması ve ses yapması, bu çok garip sizdede varmı :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#2
1-2 zaten herkes tarafından normal deniyo depodaki yakıtın çalkalanma sesi nerdeyse bütün arabalarda olur zaten.. :)
 

babaerkan

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Mar 2010
Mesajlar
1,429
Beğeniler
184
#3
Sanırım sanzimanla(dsg)ilgili sesleri kabullenmek gerekiyor..ama depodan gelen çalkalanma sesini ben hiç bir arabamda duymadım..buna baktirmak gerekir..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#5
çalkalanma sesini kendi arabamda da VW grup dışından arabası olan arkadaşlarımın arabalarında da defalarca duydum..
yakıtın çalkalanması tamamen doğal bi olay zaten..sesin duyulması yalıtım sadece..velakin duyduğum çalkalanma seslerinden biri Ford Focus'taydı ve sadece bi defa duymadım..ki Focus'ların yalıtımı kötü değildir..
 

babaerkan

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Mar 2010
Mesajlar
1,429
Beğeniler
184
#6
Bende yok öyle bir ses..daha onceki wv grubu aracım jettada da yoktu..
 

babaerkan

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Mar 2010
Mesajlar
1,429
Beğeniler
184
#7
Bende yok öyle bir ses..daha onceki wv grubu aracım jettada da yoktu..
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#8
depo ağzına kadaR doldurulduğunda yada çok düşük seviyede olduğunda yapıyo olması lazım normalde depo içlerinde dalgalanmayı önleyici plakalar vardır ses yapmasın diye...