Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Bir nazarda benden...!!!!

Konu, 'Sohbet' kısmında _AS_ tarafından paylaşıldı.

  1. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Aslında benim ki nazardan çok afedersiniz o... çocukluğu...
    Dün arabamı kendi ellerimle yıkadım iç dış temizledim süpürdüm parlattım...

    Sabah kız arkadaşımla çıktık dışarı paspaslara basmaya kıyamadım. Kendim temizlediğim için daha da bir sakınarak bindim.

    Beylikdüzünde işimiz olduğu için sokağa koyduk yürürken döndüm baktım tekrar arabama o kadar aracın içinde gelin gibi parlıyordu.

    Kız arkadaşım "yürü nazar değdiriceksin" dedi yürüdüm...

    Döndüğümüzde sağ arka kapıda bir karıştan büyük yine sağ ön kapıda 2 karış boyunda derin cizikler vardı ve aracın kaldırım tarafında olduğu yön bu!!!!

    Dokunduğumda tırnağım giriyor. Sürtme sakarlık vs işi değil pislik yok başka sürtme izi falan hiçbirşey yok.

    Bariz sert cisimle kazınmış anahtar tornavida vs ile....


    Tansiyonum çıktı 10 dakka oturdum kaldırımda hala daha sinirlerim bozuk. Eğer yapanları bir görseydim döve döve gebertirdim...


    Soru: Ben şimdi ne halt yiyim?
    Bu çizik giderici kalemler işe yarar mı?
    Mini onarım hakkım var fakat boyatmaya bile kıyamıyorum...
    Farklı bir fikri olan varsa söylesin lütfen.



    Sen üstüne titre, yıka, gözün gibi bak, arabaya binerken eşiğe basanları bir ton azarla arkasından hemen bezle sil, paspaslarını eve çıkar küvette şampuanla yıka....

    Şerefsiz iti teki gelsin çizsin......
     
  2. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    geçmiş olsun ve artık bu konu başlığından sonrada yuh demek istiyorum :rolleyes:
     
    Bunu beğendi. _AS_ bunu beğendi.
  3. E.Mergency

    E.Mergency SCW Üyesi

    476
    87
    28
    geçmiş olsun ...
     
    Bunu beğendi. _AS_ bunu beğendi.
  4. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    Yuhhh, geçmiş olsun. Onarım için, maalesef boyanacak derim. Kalem işe yaramaz, mini onarım denen de zaten boyamaktır. Hatta mini onarımdaki vernik kalınlığı, 2 kat macundan daha beter çıkıyor ölçümde.
     
    Bunu beğendi. _AS_ bunu beğendi.
  5. ceycey11

    ceycey11 SCW Üyesi

    1.264
    335
    83
    geçmiş olsun Allah sabır versin
     
    Bunu beğendi. _AS_ bunu beğendi.
  6. Logical_Election

    Logical_Election SCW Üyesi

    1.347
    58
    48
    geçmiş olsun Ahmet Beylikdüzünde nerde oldu bu olay ?
     
    Bunu beğendi. _AS_ bunu beğendi.
  7. Nusret

    Nusret SCW Üyesi

    1.540
    335
    83
    Geçmiş olsun kardeşim var böyle şerefsizler benimde sol arka kapıda var artık taşmı değdi yoksa birisi kasten mi yaptı bilemiyorum kapının neredeyse az daha girse yırtacak derecede çok pis görünen bir yırtık var :( bende şok oldum ama yapacak bişey yok bende çaresizim şimdi boyatsam komple kapının boyanması gerekiyo boyatmaktra istemiyorum bi çözüm arıyorum ve yapanada hala küfrediyorum geçmiş olsun.
     
    Bunu beğendi. _AS_ bunu beğendi.
  8. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    geçmiş olsun.scw için bi nazar duası okutmak gerek
     
    tuğra ve _AS_ bunu beğendi.
  9. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Sağolun.
    Evet mini onarımıda zaten boyatıyım mı diye sormuştum ama görünen o boyatıcaz heralde ama ben şu kalemlerden yarın her ihtimale karşı bir alıyım belki biraz azaltır çiziğide nazarlık olsun diye öyle gezerim napalım:)
     
  10. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Beylikdüzü pazarının o tarafta teras konutlarının hemen ilerisinde pazara doğru giden yolda oldu ve bugünde pazar vardı tabi it kopuk dolmuştu etraf...

    Sağlam küfür beddua yedi yapan kişi...
     

Sayfayı Paylaş