Bir Fikir alabilirmiyim | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Bir Fikir alabilirmiyim

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#1
arkadaşlar çifti 400 tl ye z-tech siyah carbon deri spor koltuklar buldum
ama aynı carbon deriyi nerden bulabilriz arka koltukları kaplatmak için ön ayrı arka ayrı olmamalı..
 

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Beğeniler
419
Yaş
34
#2
Varol abi zaten z-teclerin fiyatı o ama şunu diyebilirim ben derisini pek kaliteli bulmadım.Ama bu koltukları alıp başka deriyle kaplarsan o ayrı.Lakin orjinal koltuklarıda güzel bi şekle sokabilirsin.Biraz yan bar ekleyerek şahsen ben yakın zmanda koltukları kaplatmadan önce bazı işlemler yapmayı planlıyorum.Bu arada spor koltuklarda yukarı aşağı ve geri yatma derecesi yok araçtakileri sonra çok arayabilirsin.

xx
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#3
Varol abi zaten z-teclerin fiyatı o ama şunu diyebilirim ben derisini pek kaliteli bulmadım.Ama bu koltukları alıp başka deriyle kaplarsan o ayrı.Lakin orjinal koltuklarıda güzel bi şekle sokabilirsin.Biraz yan bar ekleyerek şahsen ben yakın zmanda koltukları kaplatmadan önce bazı işlemler yapmayı planlıyorum.Bu arada spor koltuklarda yukarı aşağı ve geri yatma derecesi yok araçtakileri sonra çok arayabilirsin.

xx
bunlar 120 derece oyanr diyor zaten yakından görmedem almam..gözümle görmem lazım..
sıfır aldığım koltuğu kaplatmam ne gerek var..ben deri kaplatma işine girsem..koltukarı pahalıya mal olur o yüzden bunu demiştim...
gelince istanbula gidip bakacam zaten dükkana
 

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Beğeniler
419
Yaş
34
#5
Abi 120 derece oynuyor başka seçenek yok yani yükseklik ayarı vs yok ben deri kaplatman konusunda sadece fikir olarak söyledim.Yalnız 400 lira bunlara vermektense üzerine biraz daha para koyup tüm koltukları suni deri ile kaplatırsın abi.Tabi yinede karar senin.

xx
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#6
Kaplama ıcın Art Car ı tek gecerım fıyatı da uygun ıscılıgı de cok ıyı adamların ;)
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#7
evet artcar işini düzgün yapıyor suni deri işinde çok başarılı ve uygun fiyatları......:)
 

plajhavlusu

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
3,139
Beğeniler
205
Yaş
34
#8
art car yazacaktım mıllet once davranmıs abı !!! adamlar ısın uzmanı