• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

bir bu eksikti :)

crawlinq

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
210
Yaş
29
İsim
Can Köse
Nereden
İzmir
arkadaslar bugun otobandan gelirken bir anda yol bilgisayarında stop yazısı yazdı.hemen durdum baktımki arabanın suyu bitik uyarısı.neyse doldurdum suyu uyarı gitti yola devam ettım.5 dk geçmedi yine aynı uyarı sanırım ya su tankı delik yada hortumlarda kaçak var.işin bi tarafıda hararet göstergesi hep aynı su bittiğinde bile yükselmiyor.göstergede sorun yok ama anlamadım yani.birde su doldursam 5 dk gittikten sonra bitiyor.böyle sanayiye kadar gitsem motora birşey olurmuki :)
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
33
İsim
Can Kurtbil
Nereden
İstanbul
Plaka
6R Polo GTI
telaslandırmak ıstemem ama aynı sorun arkadasımın 1.6 8v lık a3 unde oldu ve motor actılar,arabaya komple segman flan yapıldı sonrada elden cıkardılar,acılen b sanayıye flan ugra,yanından da suyunu eksık etme.Tabı sunu da dıyım kacak olup olmadıgını bılmedıgını de yazmıssın once bunları kontrol et eger hıc b kacak bulamazsan dedıgımı cıddıye alabılırsın
 

crawlinq

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
210
Yaş
29
İsim
Can Köse
Nereden
İzmir
telaslandırmak ıstemem ama aynı sorun arkadasımın 1.6 8v lık a3 unde oldu ve motor actılar,arabaya komple segman flan yapıldı sonrada elden cıkardılar,acılen b sanayıye flan ugra,yanından da suyunu eksık etme.Tabı sunu da dıyım kacak olup olmadıgını bılmedıgını de yazmıssın once bunları kontrol et eger hıc b kacak bulamazsan dedıgımı cıddıye alabılırsın
sanayiye gidicemde gidene kadar su bitcek her 5 dk da bir ekliyeyimmi o zmn damacana almam lazım yanıma :D.Yanlız Şöyle Bir Durum Var HARARET yükselmıyo göstergede hep uygun seviyede hareret.ama su akıo kacak var sanırım ve yol bilgisayarında stop uyarıssı veriyor suyunuz bitiyor:D tabi bunun almancası :D
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,998
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
Bence gitme kardeşim arabayla uzun yol. Kısa mesafede ise alt devirlerde kontrollü bir şekilde gitmende fayda var. Göstergelerde zaten kırmızı yanıyorsa kesinlikle arabayı olduğu yerde stop edip servisi çağırın derler herkez. Sarı olsa bi nebze..
 

crawlinq

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
210
Yaş
29
İsim
Can Köse
Nereden
İzmir
suyu bittiğinde kırmızı şekilde stop yazısı yazıyor eklediğimde sönüyor.ama 5 dk sonra su kacaktan biryerden akıo demekkı bitiyo tekrar yanıyor ışık benım burdan sanayiye falanda gıtmem 30 km su ekleye ekleye gitsem birşey olurmu acaba birde aklıma takılan şey su bitsede hararet yükselmıyor yol bilgisayarı bildiriyor bana :)
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,998
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
30 km gidilmez. Ver 150 lira çekiciyle götürün derim.
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
46
İsim
Faruk NASIF
Nereden
İstanbul
Plaka
34 GE 9723
5 dakika sonra biten su kacaktir bencede. Ayrıca motor açılsa segman falan değişse bile bu ölüm değil. Ben ilk arabamda ciddi motor revizyonu yapılmış halde aldim 3 sene motor tık demeden bindim öyle sattım. Tüketici toplumu olduk iyice eldeki malın kıymetini bilmek lazım.
 

leon sport

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5,732
Yaş
37
İsim
Bilal Tevfik Çolakoğlu
Nereden
İstanbul
Araç
Diğer
Plaka
34 YR 3790
kasko varsa çekici ücretsiz götürür zaten istediğin yere.telefon açıp aracım arızalandı demen kafi..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
kaskon vardır muhtemelen kaskodan çekiciyle gitmende fayda var..
çekici kafa bi tipse bi kaç yer bile araba sırtta gezer fiyat fikir vs. alırsınız..
bildiğim kadarıyla çekiciler sabit maaşla çalışıyo sürekli farklı araba çekmeleri işlerine kota tarzı bişi yoksa gelmiyodur..onun da sorun çıkartcağını sanmıyorum..
 

crawlinq

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
210
Yaş
29
İsim
Can Köse
Nereden
İzmir
5 dakika sonra biten su kacaktir bencede. Ayrıca motor açılsa segman falan değişse bile bu ölüm değil. Ben ilk arabamda ciddi motor revizyonu yapılmış halde aldim 3 sene motor tık demeden bindim öyle sattım. Tüketici toplumu olduk iyice eldeki malın kıymetini bilmek lazım.
bencede kaçaktır hortumlardan biri kaçırıyor olabilir bencede ama garibime giden şey şu ; su bittiğinde yol bilgisayarı uyarı veriyor ama hararet uygun seviyede yükselmiyor yani.bu duruma ne diyeceksiniz :)
 
Üst Alt