Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Bir arabadaki ilk tercihiniz..

Konu, 'Anket' kısmında Floydian tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Birkaç arkadaşımızın tercihini az çok tahmin etsemde genel olarak insanlar ne tercih ediyor merak ediyorum.

    a) Performans

    b) konfor

    c) Kalite

    d) Ekonomiklik

    e) Prestij

    f) Kullanışlılık

    g) güvenlik

    h) ben hepsi diyip konuyu bozacam :D:D
     
  2. leoni

    leoni SCW Üyesi

    278
    0
    16
    prestij bence, nedenleri; prestijli arabalar çoğu zaman güvenli, performansı asla kötü olmayan, güvenlik derecesi yüksek, kalite konfor üst düzeyde olan araçlardır sadece genel olarak ekonomik değillerdir.
    yani tercih prestij olursa zaten yazdıklarının tamamına yakınını kapsar.
     
  3. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    performans..

    ama hemen arkasında güvenlik..
     
  4. AHMET1907

    AHMET1907 SCW Üyesi

    815
    14
    18
    Perf+Güvenlik
     
  5. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    bi de kendim dahil bakarım bi otomobille sahibinin arasında bi ten uyumu var mı..
    yoksa ayrı tellerden mi çalıyolar.. :D :D
    eğer öyle olursa zaten her şey boşa gitmiş demektir..
     
  6. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    hepsi de önemli tabi. dün dikkatimi çeken bir otomobil dergisinde yeni jetta ve yeni focus sedan modelleri epeyce heyecanlandırdı beni. çok beğendiğim leon sanki epeyce basit kaldı bunların yanında.

    yılın ikinci yarısında görebileceğimiz bu modelleri merakla bekliyorum. hele ki yeni jettada tsi 1,4 le beraber çalışacak bir elektrik motoruyla tüketimin 5ltlerin altına inebilmesi çok güzel olabilir. Yeni focusun iç mekanı da epeyce çekici olmuş gibi, makineler güncel modellerdeki gibi olacak sanırım.
     
  7. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Faruk abim biliyosun elektirik motorlusuna verdiğin 10-15K Lira fark en az 2 senede geri gelir o da en iyi ihtimalle..
     
  8. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.180
    1.216
    113
    1.Görünüm
    2.Güvenlik
    3.Performans
     
  9. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    güvenlik performans konfor kullanışlılık kalite
     
  10. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    e o aradaki farkı da ikinci ele düştüğünde kapatıverirsin epeyce merak etme hehehehe

    ---------- Post added at 10:54 ---------- Previous post was at 10:54 ----------

    fiyatları bi görelim bakalım neler olacak, daha dereyi görmedik paçalar yerinde dursun.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş