bir aksiliktir gidiyor | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

bir aksiliktir gidiyor

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#1
bu aralar arabada bir gudubetlik var ama hadi hayırlısı bakalım. bugün akşam arabaya bindiğimde ön camın çatladığını fark ettim. herhangi bir darbede olmadı ama. camın en alt kısmından başlamış yaklaşık 15 cm falan yana doğru uzamış. sürüşü engelleyen bişey yok ama çok canım sıkıldı. yarın gidip çizdirecem camı.son 1 ay içinde önce abs beyni bozuldu, sonra durup dururken lastik yarıldı şimdide durup dururken cam çatladı. nazarmı vardır nedir ?:mad::mad:
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#3
Geçmiş olsun Mehmet abi,bu araba seni çok üzdü..:(
sağol Sezgin.ya ufak şeyler aslında. aldığıma pişman değilim arabamı. şu ana kadar en çok zevk alarak kullandığım araba bu.ama şu en son cam işi canımı sıktı. yani lastikte düz yolda yarıldı camda durduğu yerde çatladı.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#4
boşver Mehmet abi üstüste gelmiş sadece.. :)
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#5
boşver Mehmet abi üstüste gelmiş sadece.. :)
valla boşvermeye çalışıyorum Yiğit ama durduk yere olması canımı sıkıyor.taş falan gelsede çatlasa valla gam yemem. arabayı o kadar dikkatli kullanıyorum başımıza gelen kalmıyor. millet çukur mukur dinlemez pat küt gider arabalarına hiçbişey olmaz.:kizgin::kizgin:
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#6
gecmıs olsun abı
tesadufler ıste sıkma tatlı canını :)
 

aljn

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
173
Beğeniler
12
Yaş
29
#8
geçmiş olsun abi senin yine iyi ben napıyım 2 ay önce ön tamponu takan usta cıvatayı radyatöre taktı hararet yaptı araba hemen akabınde de conta yaktı :)oluyo böyle olcağı varmış cana gelmesin de:)
 

Z

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
663
Beğeniler
2
#10
takma kafanaaa sadece üst üste gelmiş o kadar ama nazara dikkat et kardeşim ..